(Bir dipnot: Kadın 1500 kilo gelmiş Esra Erol'a "beni taşıyabilecek bir erkek arıyorum"diyo sonra evlenemiyom diye salya sümük ağlıyo ülke batıyo gençlik)
+Merhabalar. Röportaj #2'ye hoşgeldiniz. Bugün FNaF 3 karakterleriyle bir röportaj yapacağız. Evet, önce sen SpringTrap. Mangle ile nasıl tanıştın?
ST: Bu sorudan nefret ediyorum ama umrumda değil. O Fazbear's Pizza Place'deki parti çok büyük olması lazım ki, o çocuklar Mangle'ı kırıp atmış. Ben de Freddy ve arkadaşları geldikten sonra bir kenara atıldım. Öyle tanıştık.
+Bu duygusal anıyı bizimle paylaştığın için teşekkür ederim. Evet, P.Chica,..
P.C: Lütfen nasıl bir phantom'a dönüştüğünü sormayın.
+Onu sormayacaktım. Neyse. Bu animatroniklerde phantom Bonnie'nin olmaması nasıl bir duygu?
P.C: Ay fil so lonli T~T
+Peki... Phantom Freddy, neden pencereye gelip bir anda kayboluyorsun?
P.F:BenİM bİr imAjIM vaR!!(Çaktırma da içip içip yürürken Mangle'ın kablosuna takılıp düşüyorum.)
P.C: Freddy, şu şarap işini konuştuğumuzu sanıyordum!
+Bence kavganın pek sırası değil. hERNEYSE, SpringTrap.
ST: He? Ne sorcan?
+Phantomların lideri olmak nasıl bir duygu?
ST: BU malların lideri olmak ilginç bişey.
+Mallar?
ST: Evet.
P.C:Hey!
+Mangle, nasıl hissediyorsun?
P.M: Ne#+&yl--e ilg#&*#il/i?
+Pizzarianın yanmasıyla ilgili?
P.M: Ço?.+#k ac???ı ver#&?+ic##&?iyd__-+"i...
+Peki.. Yeterli benim için.Bu seferlik bu kadardı. Bütün animatroniklere teşekkür ediyorum.
204 kelime olmuş. Vay be. Neyse okuduğunuz için teşekkür ederim.^w^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[FNaF Whatsapp]> °fucking8unicorns©
FanfictionFNaF whatsapp Sıkıldım yazdım sonra devam etti Djbdudnchrd