Bölüm 1

157 4 0
                                    

Bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz. Yazım yanlışı gibi yanlışlarım olursa kusura bakmayın . Beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum eğer beğeni ve yorum gelirse yayınlamaya devam edeceğim.

İşte o gün gelmişti yeni yaşadığım yerdeki okulun ilk günü. Bugün yeni okuluma başlıycağım.

Antalya'dan Ankara'ya taşındık bende burda liseye devam edeceğim. 

Sabah Alarm yerine annemin sesiyle kalktım.Bugün her sabahkinden biraz daha erken kaldırdı çünkü okulumdaki ilk günüm olduğu için ben herkesten 1 hafta sonra okula başlıyorum çünkü taşındığımız için geç kaldım yataktan kalkıp dün hazırladığım kıyafetleri giyinip eski küçük mutfağımıza girdim.

Annem yine ben hazırlanırken işe gitmiş zaten üvey babamda içip içip sızmıştır.

Benimde hemen çıkmam lazım çünkü üvey babam beni her zaman döver.Bu yüzden her yerim mosmordur.

Tam mutfak kapısından çıkacakken karşıma üvey babam çıktı ve

"Nereye gidiyorsun lan kahvaltımı hazırlamada." deyip tokat attı attığı tokatla yere düşerken ağzıma metalik bir tat geldi kesin yine dudağım kanadı. Düştüğüm anda tekme atarak

"Kahvaltımı hazırlayıp nereye gidiyorsan siktir olup gidebilirsin" 

Deyip oturma odasına geçti.

Kahvaltısını hazırlayıp okula gitmek için yola koyuldum yolda giderken karşıya geçmem gerekiyordu karşıya geçerken karşıdan hıphızlı geliyordu tam bana çarpacakken bir anda durdu arabadan o kadar yakışıklı bir adam indiki kalbim hızlanmaya başladı.

Adam yaklaşık 26-27 yaşlarında duruyordu adam yanıma gelip

 "Hey küçük neden önüme bir anda çıkıyorsun az kalsın ölüyordun salak çocuk "dedi bağırarak."

"Özür dilerim efendim ne olur affedin"deyip ağlamaya başladım.

Adam elini  bir anda kaldırdığı için vuracak sandım bu yüzden ellerimle başımı korudum  ama adam eliyle dudağımdaki kurumuş kan lekesine elledi ve

"Kim yaptı bunu sana küçük?" cevap vermedim veremedim kolumdaki eskimiş camı kırık saate bakıp "gitmem gerek tekrar özür dilerim efendim"dedim ve koşarakyeni okuluma geldim.

Deli gibi koştuğum için bahçedeki herkes bana baktı.


Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin