Naufal Rizzwan
"kau ni memang tak faham bahasakan.aku dah cakap banyak kali kat kau yang aku ni tak sukakan kau.Aku bencikan Kau.Aku Menyampah dan meluat tengok engkau! so better kau berambus dan jangan ganggu aku lagi" Kemarah aku semakin membuak buak memandang gadis di hadapan aku ini.
Adakah patut dia bagi aku bunga kat depan girlfriend aku waktu makan tengah hari tadi.Mengamuklah girlfriend aku,habis di simbah air diwajah aku.Tak pernah dalam sejarah hidup aku kena simbah air macam tadi.
Malu! Mana aku nak letak muka kacak aku ni nanti?
"Rizz I know you marahkan I pasal kejadian tadi,I minta maaf I tahu I salah dan I janji tak akan buat macam tu lagi.Please maafkan I" gadis itu merayu sambil tanganya meraih lenganku
Aku memutarkan bola mata mendengar rayuan gadis di hadapanku lalu menepis kasar tanganya yang berada di lenganku.
Menyampah!!!
"Kau dengan Janji engkau boleh pergi mampus!"aku menepuk meja dengan kuat
Bahunya terangkat sedikit mungkin terkejut dengan tindakanku,aku juga perasan semua mata sedang memerhatikan kami. Argh! Aku peduli apa.Aku bingkas bangun dari kerusi lalu melangkah keluar dari cafe.
Kaki melangkah laju menuju ke tapak parking namun langkahku terhenti saat merasa ada tangan yang memelukku dari belakang.
Aku merengus kasar dan cuba meleraikan pelukanya sebelum esakan kecil menyapa telingaku.Dia...menangis? Aku buat dia menangis?
"I sayangkan you Rizz.I ikhlas cintakan you.susah sangat ke you nampak kasih sayang I? Please don't hate me like this" rayu si gadis diserta dengan esakanya.
Hish!! Aku dahlah lemah mendengar perempuan menangis. Sial betul lah.
Aku berpusing menghadap dia. Dia mengangkat wajahnya memandang ku dengan airmata yang masih mengalir di pipi sebelum menundukan semula wajahnya memandang lantai.Bahunya masih terhenjut menandakan tangisanya masih belum reda.Rasa bersalah mula menerpa namun keegoan lebih menguasai diri.
"Aku tak pernah suruh kau sayangkan aku apa lagi cintakan aku.Jadi baik kau berhenti berharap sebab aku tak akan membalas perasaan kau" ujarku seraya pergi meninggalkan gadis itu.
Bersambung...
YOU ARE READING
Haruskah Aku Memilih Dia?
RandomSiapakah yang harus izzara pilih? Jejaka yang dicintai? atau tunang yang dibenci? Naufal Ridzwan,Pelajar Kolej dengan pakej lengkap,kacak Dan berharta menjadikan dia jejaka digilai Ramai. The hottest player adalah gelaran terbaik untuknya. Haziq Ham...