Pohled Jacka
,,Crrrrr" blbej budík!Já nechci do školy,když jsem chtěl vstát všimnul jsem si jak mi Katy leží na hrudi a spokojeně si chrupká.Chudák princezna moje.Ta si toho musela prožít strašně.Seru na to já jí budit nebudu,ať si odpočine zlato moje.Panebože mluvím jako zamilovanej puberťák,ale prostě mám Katy hodně rád a je mi jí strašně líto.
,,Dobré ráno"usmála se na mě Katy.
,,Aho princezno" pozdravil jsem jí a zívil si.
,,Kolik je vůbuec hodin,už bychom měli vstávat"Řekla Katy a usmála se.Já ten úsměv miluju.
,,Je devět hodin,ale dneska do školy nejdem"Řekl jsem a ona jenom přikývla.
,,okey a co budeme dělat?"Zeptala se.
,,Jíst,koukat na telku a povídat si abychom se o sobě něco dozvěděli."Navrhnul sem.
,,Tak jo...Ehm Jacku?"Zeptala se opatrně Katy.
,,Ano zlato?"Řekl jsem a kývnul hlavou ať pokračuje dál.
,,M-mužu t-tě o-obejmout?"Vykoktala ze sebe a já se zasmál.
,,Proč by si nemomhla vždyť..."Nestihl jsem to doříct Katy hned na mě skočila a pevně obejmula
,,Mám tě ráda.Strašně ti děkuju.Prosím neopouštěj mě" Řekla a já cítil slzy na rameni.
Neee ať nepláče.
,,Katy neplakej všechno už je v pohodě...Budeš bydlet s náma jak dlouho budě chtít,jsi bez otce a všechno se už spravilo"Začal jsem jí uklidňovat.
,,A taky tě mám rád" Řekl jsem nakonec.Wau tohle ještě nikomu neřekl.
,,Děkuju" Poděkovala.Za co zase děkuje?
,,Za co děkuješ?" Zasmál jsem se.
,,Za všechno" Řekl jednoduše.
,,Tak jo jdeme si udělat snídani nebo jí chceš udělat?"Zeptala se mě Katy.
,,Pojď já ti jí udělám"Řekl jsem a usmál se.
,,Ne nebudeš mi dělat snídani,už tak si toho pro mě udělal strašně moc" Řekla a já zakroutil hlavou.
,,Ne musíš zažít pocit péče,takže dneska všechno obstarám já a odteď nechci nic slyšet" Zasmál jsem se a ona taky.
,,Tak jo já si jdu vyčistit zuby a potom přijdu dolů"Řekla Katy a já přikývla.Pohled Katy
,,Ne doprdele" Zašeptala jsem když jsem zjistila,že jsem to dostala.Obchoďák je odtuď půl hodiny autem a pěšky bych šla hodinu.
To si děláte legraci,že musím poprosit Jacka?
Super vsádím se,že se mi bude smát.
,,Jacku?"Zeptala jsem se ho opatrně.
,,Ano srdíčko?" Zeptal se nazpátek.
,,Já mam takový problém maličkej" Řekla jsem.To je trapný.
,,Hele Katy já musím ject do krámu nemáme mlíko,tak potom mi to řekneš ano?"Zeptal se.
,,Nene!Čekej chvilku!Prosím"Řekla jsem a on přikývl.
,,Prostě já jsem to dostala a bylo mi trapný to říct" Řekla jsem a sklopila hlavu.
,,Jejžíši lásko to je úplně normální věc za kterou se nesmíš stydět" Řekl mi Jack a já přikývla
,,To vím je to takový trapný přece no"Řekla jsem a zasmála se.
,,Není ti trapný,je to úplně normální věc za kterou se nemusíš stydět"Řekl a vtáhnul mě do objetí,které jsem si užívala
,,Tak jo já jedu za hodinu jsem doma" Řekl Jack a já přikývla
.
.
,,Crrr" slyším jak zvoní zvonek u dveří.
To asi Jack nebude ten má klíče.
Když jsem se koukla kdo to je,tak se mi zarazil dech.Otec.
,,Dělej otevři já vím že jsi!"Bušil otec na dveře.
Kurva musím se schovat.Než jsem stačila utéct,tak se rozrazili dveře a v nich stál otec.
,,Nee nech mě prosím" Prosila jsem,když jsem viděla jak se ke mě pomalu přibližuje.
,,Pamatuješ co jsem ti slíbil?Už se na to moc těšim"Zasmál se slizce
,,Neee Jacku kde si?"Řvala jsem.
,,Neřvi mi tady ty děvko malá!"Prsknul po mě a vrazil mi mi facku a začal do mě kopat.
Když se mi začali už zavírat oči otec do mě přestal kopat
,,Zmrde jeden!!" Poznala jsem,že to je Jack.Konečně
,,Ještě jednou uvidim,tak tě zabiju!A myslim to vážně!"Řekl Jack a otec odešel
,,Zlato jsi v pohodě?Musíme do nemocnice!"Řekl rychle
,,Ne to je v poho"Řekla jsem a vstala.Jako docela to bolí,ale neni to nic strašnýho už.
,,Fakt si v pohodě?"Zeptal se starostlivě
,,Jenom mě bolí břicho a asi budu mít modřiny no"Řekla jsem a pevně ho obejmula
,,Jacku mám tě ráda strašně děkuju"Poděkovala jsem mu
,,Já tebe taky princezno"Řekl
,,Kolik je hodin?"Zeptala jsem se ho
,,11 hodin"odpověděl a já přikývla
,,Tak co budeme dělat?"Zeptala jsem se ho
,,Koukneme na horor!"Řekl šťastně.Neee nenávidim horory.
,,Ale já se budu bát"Zakňučela jsem.
,,Prosimtě já tu jsem s tebou nic se ti nestane"Uklidnil mě a já přikývla
,,Tak pustíme Hory mají oči"Řekl a já přikývla,protože mi to je úplně jedno.
.
.
.
,,Fůj to je hnusný já se bojím"Řekla jsem v půlce filmu a natiskla se na Jacka
,,Jsem tu s tebou neboj"Řekl a dal si tuce kolem mých boků.
,,Až skončí tahle scénka řekni mi"Řekla jsem mu a zavrtala se do jeho hrudi
,,Dobrý už skončila"Řekl a já z něho slezla.
Panebože on je tak úžasný.Ten obličej,tělo a jeho povaha prostě všechno.Aniž bych si to uvědomila,tak jsme s Jackem k sobě přibližovali víc a víc.
,,Jsem doma!!!"Najednou zakřičeli kluci a my s Jackem jsme se vzpamatovali
,,Ehm..Nevyrušili jsme v něčem?"Zeptal se Cam.
,,Ne",,Ano"Řekli jsme s J na stejno a já se na něj vražedně koukla
,,Ne nevyrušili"Řekl nakonec J
,,Tak to je dobře"Zasmál se G a já se na něj nechápavě podívala.
,,No víš J není moc na vztahy"Řekl Nash a já ústy naznačila aha
,,A proč jste vůbec nebyli ve škole?Dneska byla prdel!" Zasmál se Matt
,,Nám se nechtělo"Řekl J jednoduše.
,,Chtěli mít soukromí ne!?"Zasmál se Sam a já ho probodla pohledem
,,Drž hubu"Prsknul po něm J.To se jako naštval snad?
,,Ale copa?Jack se nám zamiloval?"Zeptal se ho provokativně Sammy.To je debil.
,,Drž hubu dopíči!Já mám holky jenom na sex!Nikdy jsem nebyl zamilovaný,nejsem a ani nebudu!Katy jsem pomohl,protože byla zoufalá!Jak do ní můžu být zamilovaný,když jí sotva znám!"Zařval po něm J.Auu tak tohleto docela bolelo.Já ho začala mít ráda,ale jak vidim tak on mě ne.
,,Ehm já jdu ven,nevim kdy přijdu tak mě nečekejte čau"Řekla jsem klukům a byla na odchodu,ale zastavila mě Jackovo J ruka.
,,Nee promiň já to tak nemyslel,prostě nemám rád,když si ze mě někdo utahuje" Řekl smutným hlasem.
,,Jojo proto si o mě řekl,že jsem zoufalá?Hele víš co mě to je jedno...Já si najdu nějaký hotel.Zítra se uvidíme ve škole"Řekla jsem a chtěla odejít,ale J mě vzal do náruče a odnesl do obýváku.
,,Jacku pusť mě"Zasmála jsem se.
,,Konečně slyším ten smích.Katy já to tak nemyslel,jenom mi ujeli prostě nervy...promiň"Omluvil se mi a já se na něj usmála
,,To je v pohodě"Řekla jsem a pohladila ho po vlasech.
,,Jacku jdeš s náma večer do klubu?"Zeptal se ho G.
,,Nevadí ti to že půjdu?"Zeptal se mě J a já se na něj koukla vážným pohledem
,,Proč by mi to mělo vadit?"Zasmála jsem se.
,,No že tu budeš sama" Řekl a já zavrtěla hlavou.
,,Mě to je úplně jedno,nebudeš se kvůli mě omezovat!" Řekla jsem vážně a on přikývl.Večer
,,Katy my jdeme tak pa"Řekli kluci a já přikývla
,,Okey mějte se ahoj"Rozloučila jsem se s nima a oni odešli
Tak a co budu dělat teď?Nemám si s kým povídat,uklizeno tu je a v telce nic nedávají.
Grrr to je nuda božeee.
,,cink" přišla mi smsNeznámé číslo:Tohleto neni konec!Já se vrátím😏A né sám.Nevím kdy,ale bude to brzo to mi věř.
Měj se a dávej si pozor aby se tobě a těm tvým kámošům něco nestalo.Co to kurva je?Určitě nějáký debil co si ze mě děla prdel jenom.
.
.
.
.
.
Právě je 00:00 a já se koukám na prcičky a umírám smíchy.Jelikož jsem takový posránek a bojim se být sama,tak jsem si na sebe vzala Jackovo J tričko,abych měla pocit,že tu je semnou.Maličko creepy já vim.
,,Jsmeeee domaaaa!!"Uslyšela jsem Nashovo řev z kuchyně.
,,Katyy kde si?"Poznala jsem podle hlasu Jacka J.
,,No nazdar" Zasmála jsem se,když jsem je viděla
,,Jeee ty máš moje tričko a jsi v něm pěkná kočka"Řekl J a zakousnul se do rtu.
,,Děkuju no...A teď běžte do postele,protože jste toho asi vypili dost"Řekla jsem a oni přikývli.
,,Tak dobrou...Doprdele tady je jednorožec!!!"Zařval najednou Cameron.Wtf?Jakej jednorožec?
,,Fakt jste jenom pili?"Zeptala jsem se smíchem.
,,Já jo,ale kluci měli i trávu"Řekl J a já naznačila ústy aha.
,,Tak šup vy vožralové do postele"Popohnala jsem je.
,,Tak jo dobrouuu!Já letím do úkrytu"Řekl Matt a odskákal do svý ložnice.To je debil.
,,Tak a ty jdeš semnou"Ukázala jsem na Jacka J a on přikývl.
,,Wau ty si tak sexy bože!"Řekl J a já mu poděkovala.
Když jsme byli v ložnici už pomohla jsem Jackovi do postele a já si vlezla za ním.
,,Jacku nevadí,že mám tvoje tričko?"Zeptala jsem se ho.
,,Vubec právě,že ti strašně sluší"Řekl J a obejmul mě kolem pasu a dal si hlavu mezi moje rameno a hlavu.
Během pěti minut jsem poznala že usnul,protože si spokojeně pochrupkával.Dál si už nic nepamatuju,protože jsem usnula taky.
ČTEŠ
My bad boy
Novela JuvenilOna-Tichá,slušná žačka,kterou nejvíc baví se učit.S nevlastnim otcem se stěhuje do LA kvůli práci ve který otec pracuje.Táta jí ale mlátí,proto si modřiny maskuje makeupem.Její život je peklo.Rodiče jí zemřeli při autonehodě.Pomůže jí největší fuck...