Dania:Apa maksud kau??
Hafiena:Kau ckp apa???Amir Idham adik kembar kau?????
Airinna:Kau serious ke
Amirah:Ye,aku serious.Wan Amir Idham,abg kembar Wan Amir Izzudin ialah adik kembar aku.
Izzaty:Maksud kau,Izzudin and Idham kembar kau???
Amirah:Ye.Kami kembar tiga.Tak seiras.Aku paling besar.
GOS:Jadi???
Amirah:Jadi apa??
Dania:Jadi......apa kena mengena dgn Alysha?
Amirah:tunduk Korang tau yg Amir Idham meninggal sbb kena langgar kan
Izzaty:Yes,so??
Amirah:Dia meninggal masa main kejar kejar dgn Alysha
Airinna:Maksudnya?
Amirah:Alysha adalah punca dia mati.Aku nk balas dendam dkt dia.Dulu aku Idham dan Izzudin selalu bergurau mesra tapi sejak Idham dh x de,suara Izzudin pun aku jarang dgr.Sikap dia yg peramah,ceria dan mesra bertukar kepada seorang yg panas baran,sombong dan pendiam.
Airinna:Jadi,apa gunanya kau nk masuk GOS.Klu kau nk balas dendam.Balaslah sorang sorang
GOS:Betul tu
Amirah:Korang masih syg dkt Alysha lagikan.smirk sbb dia bff korangkan
Dania:Wht are u talking about? suara tersekat sekat
Amirah:Korang still sygkan dia.Korang kena ingat yg dia tu tinggalkan korang,paham!
Airinna:Kau diammmm jerit Dia tinggalkan korang sbb kau.Ntah apa yg ada dkt kau sampai dia tinggalkan kitorang disebabkan xnk buli kau.So,berambus.Aku x nak tgk muka kau lagi,paham?????!!!!!
Amirah:Korang masih x berubah smirk+bla
Hafiena:Apa maksud dia?Kita tak pernah berubah???
Izzaty:Dia kenal kita ke?
Dania:Syahirah jerit
Syahirah:Yes,Dania
Dania:Aku dh x nk interview sape sape lagi.Aku x de mood.bangun+bla
Hafiena/Airinna/Izzaty:Kitorang pun bla
Syahirah:Okay.Baik kepada org2 yg tinggal sila balik rumah.Interview dh tamat.
6 Bulan Kemudian~Last day sekolah
ALYSHA P.O.V
Aku melangkahkan kakiku ke dlm sek ini buat kali terakhir.Sek ni....Aku akan rindukan kau satu hari nanti.Byk yg aku pelajari dan dpt di sek ini.Dpt sahabat dan kehilangan sahabat.Aku sayang diorang.Aku x nk tinggalkan diorang.Kenapalah aku ckp mcm tu.
Author:Haihh...Alysha.Terlajak perahu boleh ditarik,terlajak kata mana boleh tarik balik (okay peribahasa merapu).
Author,author kan boleh padam and then tulis balik.Apa susah.
Author:Kau nk rasa pelempang aku ke apa???Penat2 aku tulis kau nk suruh aku padam.Mmg xlah Alysha.Bubye tinggalkan Alysha
?????:ALYSHA!!!! JERIT
Aku pusing belakang then nampak org yg....org..yg aku...
tbc
.
.
.
.Pendek.Yup I know it.Okay.Abaikan taikpo.Vote and comment okay.Bubye.
YOU ARE READING
[c] ห¡gнтмคяε
Teen Fiction» Dendam [Started:7 November 2017] [End:3 December 2017] (Thella's note : cerita ni ditulis semasa thella 12 tahun, jadi, ini amatlah childish dan cringe yer. Nak unpublish tapi rasa sayang jadi read at your own risk)