Úvod

15 2 4
                                    

Konečně začátek nového roku. Tento nový rok jsem slavila s mími přáteli. S Bibi a Nicol. Náš nový rok byl dobrý. Hrály jsme různé hry, učily se ale nw moc dlouho, jedli a především jsme se bavily. Pozvala jsem holky ke mě obě mohly. Ten nový rok jsme se strašně bavily. Ale jakmila byla půlnoc tak musely domů. Ale stejně jsem si s nimi psala. My tři jsme BFF já sem šla spát asi nějak ve tři hodiny. Bibi šla spát asi nějak ve dvě hodiny a Nicol odpadla v jednu.

Když jsem se probudila bylo dvanáct hodin. Babička volala k obědu, ale já furt ležela v posteli. Na tomhle dni bylo něco divnýho. Začalo to odpoledne. Šla jsem s Nicol do obchodního centra. Bibi tam měla přijít trochu později.Najednou když jsme se začaly bavit o jednom klukovi z naší třídy tak mě začalo bolet břicho. Nicol se zrovna smála jenže mě do smíchu nebylo. Najednou se mě Nicol zeptala: ,, Nalo co je ti?" Nicol se na mě podívala tázavím pohledem. ,,No je mi nějak blbě." A opravdu nebylo mi bůh ví jak dobře naopak bylo mi na zvracení.  A v tu chvíli přišla Bibi a řekla: ,, Sorry holky že sem se zpozdila." Udíchaně se na nás podívala. ,,To je dobrý Bibi každý může přijít pozdě."Nicol se na Bibi podívala a řekla: ,,Nale je malinko blbě tak jsme jí poradila že by měla jít domů. Sice by přišla o zábavu ale..." Bibi najednou vyvalila oči a řekla: ,, Jestli  Nala tady nemůže být tak tu nebude to pravé!" Bibi se na Nicol která se tvářila protestovně ( Nevim jak to mám napsat) ale po Bibině řeči jen přikívla. ,,Ale jak to máme udělat?" Zeptala se Nicol. Bibi jí to vysvětlila: ,, No když zábava nemůže k Nala tak  zábava musí za Nalou.  

Přečti si určitě další kapitolu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Přečti si určitě další kapitolu

Špatné snyKde žijí příběhy. Začni objevovat