Part 5

265 7 0
                                    

Om acht uur kwamen Daan en ik weer aan bij Sofie's huis. We belde aan. 'Daan.. Bedankt!' Zei ik en gaf hem een dikke knuffel. Toen ging de deur open. Het was de moeder van Sofie. 'Hee Eva' zei ze, 'Ze zijn boven hoor.' 'Dank u wel' zei ik en liep samen met Daan naar boven.

Ik deed me hand op her handsvat om de deur open te doen. 'Wacht!' Zei Daan zacht en keek me lief aan, 'je bent leuk' zei hij fluisterend en gaf me een lange kus op mijn mond. 'Ik hou van je' zei ik en kuste hem langer. Ik opende de deur en alle ogen waren meteen op ons gericht. 'Zo zo, dat duurde lang' zei Rein lachend maar wel serieus achter de ps3. Ik werd een beetje rood maar negeerde Rein en ging naast Sofie zitten. 'Gaat het weer?' vroeg ze. Ik knikte en er kwam een kleine glimlach op mijn gezicht. Sofie gaf me een knuffel en vroeg 'zullen we een film gaan kijken?' 'Ja, leuk!' zeiden we allemaal. 'Kijk daar maar in de kast voor een film, mijn vader heeft de nieuwste films gedownload maar ook wel wat ouderen, zoek maar uit' zei Sofie en liep naar de deur. Willen jullie nog wat te eten en drinken?' Vroeg ze nog snel. Iedereen wou wel wat en ze liep naar benede. Ik liep naar de kast en keek naar wat films. 'Horror?' vroeg ik lachend. Iedereen zei meteen jaa behalve Rein. 'Reintje, ben je bang?' Zei ik lachend. Iedereen begon te lachen en hij negeerde me. 'We haan gewoon horror kijken!' Zei Owen bazig. Ik pakte "The Conjuring, Insidious 1 en Sinister." 'Welke willen jullie zien?' Iedereen stemde meteen voor The Conjuring. Alleen Rein zei weer niets. Ik liep naar Rein toe en begon hem te kietelen. 'Nee.. Ne.. Eva! Stop! Hahaha! Evaa! Stop! Nee.. Hahahah! Stop! How! Evaaaa! Stopp! Hahhah!' zei Rein lachend. Ik stopte met kietelen en zei lachend 'je bent bang he, voor horror!' Hij keek weg en de andere jongens begonnen te lachen. Op dat moment kwam Sofie weer binnen lopen. Ze had Cola, Ice Tea en Chips bij zich. Ze zetten het op ze tafel voor de bank. Sofie had een bank, een tafel, een twee persoonsbed en nog een slaapbank, een mega tv dat bijne een bioscoop beeldschatm was en een inloopkast. Ze had een kamer die elk meisje wou, zelfs jongens zouden het willen hebben! Sofie is echt rijk. En dan kom ik net mijn huisje. Okee mijn huis is ook niet klein, driekwart van dit huis. Maar Sofie heeft meer geld en spullen. Ik ben ook niet arm, mijn moeder heeft ook veel geld, maar geld maakt mij niet gelukkig.. Ik kwam weer even uit mijn gedachte en ik pakte een glas Ice Tea die Owen voor me had in geschonken. Ik ging op Sofies twee persoonsbed liggen. Daan kwam naast me liggen en sloeg zijn arm om me heen. Ik ging tegen hem aan liggen, keek hem even aan en lachte lief. Hij lachte lief terug en gaf me een kusje op m'n voorhoofd. 'Start de film maar' zei Nils en Sofie zette de film aan. Ze ging tussen Rein en Nils inzitten voor als ze bang zou worden. Ik lig lekker hier, heerlijk bij Daan.

Never Die..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu