Ukala Çocuk

430 14 1
                                    

Sabah erkenden kalkıp hazırlandım. Çok heyecanlıydım. Yeni okul,yeni arkadaşlar, yeni öğretmenler. Neler olacaktı acaba ? Hemen hazırlanıp aşağıya indim. İlk günden geç kalmamak için acele ediyordum. Annem güzel bir kahvaltı hazırlamıştı. Ben yemeyeceğim diyerek evden çıktım. Okula vardığımda çok heyecanlıydım. Okulum baya büyüktü. Sınıfımı aramaya başladım. Nerede bu lanet sınıf ?! En sonunda bulmuştum. Kapıyı çalıp içeri girdim. Herkesin gözü bendeydi. Hafif makyajım. Çok uzun olmayan okul eteğim,Okul gömleğim ve spor ayakkabılarım . Hoş görünüyordu. Ah buda ne ? Sınıfa mı girdim taşlar cennetine mi ? Birbirinden yakışıklı,güzel bir sürü kişi vardı. Hemen arka sıralardan birine geçip oturdum. Hemen yan sırada yakışıklı bir çocuk oturuyordu. Ona baktığımda bana baktığını fark ettim. Gülümseyip önüme döndüm. Ah gerçekten yakışıklıydı. Ama fazla ukalaydı. Herkesi tersleyen bir tipti. Böylelerinden nefret ederim. Sonunda ders bitmişti. İlk günden bu kadar sıkılacağımı tahmin etmemiştim. Kantine inip bir kahve aldım. Hiç arkadaşım olmadığı için kitabımı okumaya başladım. Birkaç dakika sonra arkamda bir ses duydum.

+Hey

-Selam

+Yalnızsın galiba ?

-Evet okulda yeniyim. Pek arkadaşım yok.

+Arkadaş olabiliriz. Tabi istersen.

Olur anlamında başımı salladım.

+Kendinden bahsetsene biraz ?

-Adım Su . Aynı sınıftayız zaten. Böyle işte. Pek konuşmayı sevmem.

+Bunu anladım zaten.

Diyip gülümsedi.

-Sen kendinden bahseder misin biraz ?

+Pekala. Adım Rüzgar. Aynı sınıftayız zaten. Kaykay kaymak en sevdiğim hobimdir.

-Kaykay kaymayı bende çok severim.

+Bir gün beraber kayar mıyız ?

-Tabii. Olur.

Zil çalmıştı. Beraber sınıfa doğru ilerledik. Şu havalı çocuk yine oradaydı. Kulaklığıyla müzik dinliyordu. Ve sigara içiyordu. Bu çocuk kendini ne sanıyor ?!

Öğretmen içeri girdiğinde herkes kitabını çıkardı. O ise hala müzik dinliyordu. Bu çocuğu hiç sevmedim. 

Ukala ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin