Faster baby..ah..ah..ah....ah..!!!!!
Kedengaran bilik itu dgn bunyi sex oleh jimin dan hyunna
Flashback
Hyunna terus kiss jimin die berlagakan lidah mereka. Hyunna terus mnolak badan jimin supaya baring. Hyunna terus menjamah seluruh badan jimin dari mulut leher hinggalah ke destinasinya ke dick jimin. Die terus membuka seluar jimin dan terus suck dick jimin dgn nikmatnye. Mereka terus bertukar kepada posisi 68. Jimin menjilat + menghisap + menggit biji kelentit milik hyunna. Itulh santapannye apabila die berposisi 69. Hyunna masih suck dick jimin. Die juga menjilat buah jimin yang besar. Mereka bertukar kepada doggy style.
Jimin terus memasukkn dicknya yang besar dan basah kerana di suck oleh hyunna kedalam pussy hyunna yang kebasahan kerana di jilat oleh jimin"Faster baby..aah..ahh...ahh..ah..!!!!!!!" Moan hyunna menggila kerana dick jimin masih di henjut oleh jimin di dalam pussynya..
''Baby..im tired..please..berhenti.."kata jimin
"Its okay..dh kol 2..jom mandi"kata hyunna dab mereka terus mandi bersama
****
Toilet
"Wait baby..i want my dick inside ur pussy..i x thn..cpt..aah.."kata jimin dh x keharuan merenung pussy hyunna yang menjadi santapannye..
"Okay baby..faster...aah.."moan hyunna apabila jimin memasukkan dicknye kedalam pussy hyunna
"Aaah......!!!!!aaaaahhh!!!! Faster baby..fuck me hard" moan hyunna menggila...
"Wait..i want cum inside ur..."kata jimin sambil mejilat leher hyunna dan tangannye meramas kedua boobs hyuna. Dick jimin masih di dalam pussy hyunnaPlaat~~
Jimin elepaskn airnye kedalam pussy hyunna tanpa berkata apa lagi..
"Babyim m so tired..let go..kite mandi..nnti kite main lagi dlm bathtub tu. Nnti i jolok pussy u guna dua jari i k...luv u..aah. aah .aah ."moan jimin..
Mereka terus ke bathtub dan jimin menunaikan kata katanye untuk menjolok pussy hyunna dgn dua jarinya...
YOU ARE READING
My Byuntae Husband [Byuntae Fanfic] Complete ♣
Romance-Seorang namja byuntae yg nak menggoda seorang yeoja yg jual mahal. -rasa rasa nya..misi ni berjaya tak? -matured content 18++♥♥