Ma ridic din pat iar langa mine gasesc un trandafir negru frumos. Telefonul incepe sa imi vibreze.
-Buna iubito.
-De ce ai plecat?
-M-ai fi vazut.
-Asta era ideea. In fine , am niste treaba , te superi daca vorbim mai dincolo?
-Deloc, pa ingeras.
-Pa. Azi aveam de gând să ies cu Maia , Luca si Dan afara. Maia si Dan sunt împreună. Ma imbrac ca de obicei , adica cu blugi , o bluza alba cu trandafiri si o macheta de blug. Ies din casa si vad masina lui Dan in fata aleii.
-Sall... Spun eu imediat dupa ce intru.
-Hey, spune Maia repede. Pe drum mai bodoganim , mai râdem , ne mai si certam pe anumite subiecte si asa pana am ajuns la mall. Dupa ce intrăm , Maia ne taraste pe toti prin magazine.
-Haideti sa mâncăm. Spun eu extenuata.
-Dar... Zice Maia dar este întreruptă de băieti.
-La manacare , săracii , erau exasperati. Maya si Dan o i-au inainte iar eu cu Luca rămânem în spate mergând unul langa altul si vorbind diverse. Telefonul imi suna asa.
-Scuzama putin!
-Bine.
-Alo?
-Buna iubito.
-Serios , am zis ca am treaba azi.
-Stiu doar ca mi s-a facut dor de vocea ta ...
-Mai este ceva ...mi-am dat seama.
-Paii...Poti sa stai mai departe de băiatul ala.
-STAI, tu esti aici si ma urmăresti.
-Poate...
-Unde esti, vreau sa te vad...
-Scuze dulceata , nu inca.
-Off , bine.
-Hai pa si stai mai departe de ala.
-Bine ,pa.
Ma scuzati daca am greseli de ortografie dar trebuia sa scriu un capitol cum v-am promis. Daca vreti , cand am sa plec la Bucuresti am sa incerc sa postez desi nu cred că pot , am sa incerc.