Idő ugrás
Már 5 hónap telt el amióta találkoztunk a ménesel. Azóta Lorennel egyfojtába ezzel foglalkozunk. Minden cikket, könyvet elolvastunk ami a Virginai vadlóvakrol szól.
Fireball ménes.
A varázslatos múltal rendelkező vadlovak virginiában élnek. Azt mondják: mindegyik egyednek megvan a saját "gazdája". Ugy is hívják őket hogy a "lélek ménes" ugyanis lélekben kommunikálnak gazdájukkal. A csodás lények minden teli holdkor átváltoznak. Mindegyik különböző lényé alakulnak. Sas, rók, unikornis , pegazus stb. Sok ember látta őket de még senki sem volt olyan szerencsés hogy gazdájat lehessen az egyik csodás teremtésnek...A lovardában is keményen dolgozok. A suliban is megálom a helyem.
- Ma jössz a lovardába? Nézett rám izgatottan ragyogó szemmekel loren.
- Miért? Ma nem terveztem menni.
- Ne hülyéskedj. Ma teli hold lesz. Ma ünnepelik a fireball ménes évforduloját. Óriási buli! Muszáj ott lenned!
- Hü... ezt nem tudtam. De ez esetben ott leszek.
- Akkor 5-re nálatok leszek! Meg ölelt és el rohant. Én is haza mentem. Otthon tanultam bioszt,matekot és fizikát mert doga lesz. ( én is szeretlek suli ) Miután megtanultam ettem goffrit amit anyu csinált nekem mielőtt elment dolgozni. Aztán elkezdtem készülödni. Nem vittem túlzásba a sminket. Csak egy kis alapozó, szájfény és szempillaspirál.
Az outffitem:Mire kész lettem 5 órát ütőtt az óra. Ki is memttem a ház elé ahol loren várt.
- Mehetünk? Kérdezte izgatottan.
- Igen.Mire oda értünk már ki voltak pakolva a kaják és szólt a zene egy-két ember táncolt.
- Táncoljunk! Húztam barátnőm a táncparketra.
Már 2 órája buliztunk de őszintén, meguntam. Sok piás ember nem volt hizelgő.
- Menjünk. Sok már a piás! Kiabáltam túl a zenét.
- Oké menjünk! Helyet törve magunknak szabadoltunk.Kisétáltunk a tisztásra ahol útojára láttuk ménest.
- Szerinted látjuk őket újra? Kérdezte loren.
- Nem tudom. De elvileg ma éjfélkor változnak át. Sóhajtottam mélyet.- Szerintem megyek késő van. Ölelt meg.
- Oké én késöbb megyek. Integettem neki. Hangos nyerítés és egy morgás. Baj van! Gyorsan felugrottam és futni kezdtem a hang felé. Amikor megláttam hogy ugyan az a pej kancát megtámadta egy farkas. Nem tudtam mit kéne csinálnom. Csak fogtam egy kavicsot és a farkas felé dobtam. Ugy néz ki nem a legbátrabb példány volt mert megfutamodot és inkább el futott. A kanca rám emelte gyönyörű íriszeit...
YOU ARE READING
Dreamer
Fantasylena anyukájával virginiába köldöznek. Apukája kiskorában elhagyta őket. Lena amiota tudja az eszét oda van a lovakért de sosem volt elég pénzük a lovaglásra. A lány viszont egy nap találkozik egy vadloval akivel barátságot köt...