Kızlar ve Basit Kuralları...

385 12 0
                                    

Hey merhaba Pandalenators! Um çok saçma oldu sanırım. Neyse. Bügünki konumuza giriş yapıyorum. Evet bu kitabım kızlar ile ilgili olacak. Kızlara tavsiyeler, erkeklere tavsiyeler -kızlar hakkında- ve biraz da benim anılarımla dolu olacak. Yazarınızın bu kadar sıkıcı durduğuna bakmayın. Aslında hayatım pembe dizi gibidir! Her gün bir olay olur mübarek. Neyse sakinim.

İlk olarak şu konu. Erkek Pandalarım bu size. Asla ama asla kardeşim dediğiniz kişilerle çıkmayın. Eğer birinden hoşlanıyorsanız ona kardeşim demeyin. Mesela kardeşim dediğiniz birisi ile önceden çıkmış iseniz sevgiliniz bunu araştırır ve sizden soğur. Hele ki o kardeşim dediğiniz eski sevgiliniz hala yanınızda ise. 

Bir anımı anlatayım. Ben bir aralar -Pandalardan önce- bir çocuğu seviyordum. Ama nasıl sevme! Hergün sınıflarına giderdim koridorda bunu kesmeye çalışırdım törenlerde bununla bakışmak için resmen götümü yırtardım. Sonra ne oldu oldu biz bununla konuşmaya başladık. Ama çocuk bildiğiniz şerefsiz. Benimle konuşuyor bana umut veriyor sonra gidiyor başka birisine çıkma teklifi ediyor bir de bu yetmezmiş gibi geliyor bunu bana anlatıyor! Bre salak bari bana anlatma. Neyse. Bu çocuk geliyordu bana "kardeşim" diyordu. Ama ben çocuğa (kahverengi diyelim biz ona) asla kardeşim demezdim. Niye diyim yani! Günün birinde ya ben de o duruma düşersem? Çok mantıklı. Neyse. Birgün bu çocuk geldi bana "Bayan Pandalena ben birine aşık oldum." dedi. Ben de safım ya kendim filan sandım. Sonra çocuk bir açtı ağzını sekiz yıldır kardeşim dediği kişiye çıkma teklifi etmiş. Bir de gelmiş "Hayatımın Kadını" diyor. Hadi her şeyi anlarım seversin filan ama "Hayatımın Kadını" nedir? Hayatın batsın senin.

Neyse bu konuya girdik sinirlendim ben. Kısacası bunu herkese söylüyorum az da olsa hoşlandığınız kişiye kardeşim demeyin. Birgün dersiniz sonra seversiniz çıkarsınız ayrılırsınız adınız da çıkar. Benden size tavsiye. Neyse. İyi geceler Pandalenatorlarım. Bol Pandalı Rüyalar. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 09, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kızlar ve Basit Kuralları...Where stories live. Discover now