del 4

33 1 0
                                    

varning känsliga läsare bör inte läsa detta kapitel.( sex scener )

joels perspektiv

-såå hur har helgen varit? frågade jag.

-bra tror jag, Gustav och jag har bråkat lite men annars var den bra. svarade hon och man såg ett leende formas på hennes perfekta läppar. det kanske är för tidigt men jag tror att jag börjar bli kär i henne.

tre månader senare så ni slipper allt tråkigt imellan

wilmas perspektiv

jag och joel har varit ihop två månader imorgon, han och jag passar ganska bra ihop, det säger alla andra i alla fall.

-wilma skynda dig nu om du ska hinna med bussen till joel! skrek Rolf ifrån köket.  jag tycker fortfarande att det är för tidigt att kalla honom pappa. jag tog på mig min svartvita magtröja, vita shorts och gick ner till hallen.

-har du busskortet med dig nu? frågade Gustav retligt. jag lipade och nickade. jag tog på mog mina converse och gick ut till busskuren.  när jag klev ut ur bussen stod Joel och väntade på mig.

-hej sa han och kysste mig ömt.

-hej svarade jag efter kyssen. jag är lycklig med honom.

-så vad vill du göra?  frågade han.

jag ryckte på axlarna och han skrattade åt mig. vi gick i alla fall hem till honom.

-hallå? ropade han men ingen svarade.

-ingen hemma? frågade jag.

-nej, men då kan vi ju alltid.  svarade han. Jag kollade först allvarligt på honom,  eftersom han vet min bakgrund.

-om du lovar att inte göra mig illa. sa jag efter ett tag. han nickade och kysste mig försiktigt,  vilket gick över till grov hångel. jag avbröt sakta kyssen.

-elakt. muttrade joel och försökte göra en sur min. jag sprang upp på hans rum och han följde efter. han stängde försiktigt dörren efter sig och låste den ifall hans föräldrar skulle komma hem.

joels perspektiv

jag lade mig över henne med händerna bredvid henne som stöd för att inte ligga på henne. vi började kyssas, hon började slicka på min underläpp och jag öppnade munnen och vi började gå över till grovhångel. vi avbröt kyssen.

- har du haft ett riktigt sex, asså inte tvångsmässigt sex? frågade jag för att veta hur jag skulle vara mot henne.

-nej, olle tvingade mig alltid. svarade hon. jag nickade och kysste henne, men hon kysste mig inte tillbaka. hon tryckte försiktigt bort mina läppar från sina.

-hur många gånger har du haft sex innan? frågade hon sedan. jag tyckte på axlarna, hon fnissade till lite och vi kysstes igen. hon slutade kyssa mig och satte sig upp.  jag klev försiktigt av henne och hon ställde sig bredvid mig.  hon tog av mig tröjan och jag tog av hennes. jag kollade på hennes bröst nu när jag tänker efter så har hon rätt stora bröst, vilket fick mig lite kåt. hon började kyssa mig neråt på magen och jag kände hur jag fick stånd. jag tog upp hennes huvud och knäppte upp hennes byxor, och drog ner dem. jag masserade sakta hennes mage medan hon knäppte upp mitt skärp Och drog ner mina byxor.  Hon ställde sig upp och kollade på mig. jag flinade lite och höll om hennes kind, medan jag med andra handen knäppte upp hennes bh. den åkte sakta ner till marken.  jag antar att jag stirrade lite på hennes bröst, jag slet blicken och kysste hennes mjuka läppar.  hon avslutade kyssen och drog sakta ner mina kalsonger.  jag drog ner hennes trosor och lyfte henne till sängen.  jag masserade hesses ena bröst medan hon kysste mig, jag avslutade kyssen och gick ut i hallen där jag visste att pappa har sina kondomer, jag gick tillbaka till wilma som nu satt upp och smsade någon.

-vem? frågade jag och pussade henne på hjässan.

-Yvonne. svarade hon. 

-ska vi fortsätta?  frågade jag efter ett tag. hon nickade.

-vill du? frågade jag henne och sträckte kondomen till henne, hon tyckte på axlarna och jag slängde kondomen till henne.  hon satte sig upp och satte sig över mig som nu låg ner,  kondomen fick hon lätt på. Eftersom jag var osäker på om hon var redo strök jag min kuk mot hennes mage. hon nickade och jag väntade lite grann innan jag stoppade in den.(vi hade vänt oss om igen)

hon stönade lågt och jag kysste henne på ena bröstet. hon stönade bara högre och högre vilket gjorde mig lite nervös,  men jag försökte hålla takten.

-Jag kommer snart. stönade hon.  Jag stoppade ut den och lade mig bredvid henne.  Vi stönade  fortfarande. Jag började sakta suga på hennes högra bröst, hon stönade lite men satte sig sedan upp.

wilmas perspektiv

-vill du? frågade jag finurligt.

-gör det du. sa han och slängde iväg täcket.  Han drog bort kondomen på den och jag lutade mig ner mot den.

Vi somnade ganska fort efter det.

sanna drömmarWhere stories live. Discover now