Padmé Amidala: Příběh padlého anděla

512 42 19
                                    

Trailer👆
Z pohledu Padmé:

,,Zdravím Obi-Wane," opatrně jsem se zvedla z gauče a pohladila si své těhotenské břicho. Kenobi ani neodpověděl a rovnou přešel ke mně.
,,Co se děje?" otázala jsem, když jsem uviděla jeho zamračený obličej.
,,Anakin," zamumlal. ,,Kdy jste ho viděla naposled?"
,,Včera," odpověděla jsem a došla jsem k verandě.
,,A víte kde je teď?" zeptal se Kenobi a přešel ke mně.
,,Ne," zalhala jsem.
,,Padmé, potřebuji pomoct. Hrozí mu nebezpečí," naléhal na mě.
,,Od Sithů?" zakoktala jsem. Moc jsem se o Anakina bála.
,,Od něj samotného," odpověděla Kenobi. Povzdechl si. ,,Padmé, Anakin přešel k temné straně síly."

Obi-Wan mě chytl za rameno, aby mě uklidnil. Ale ani to nepomohlo. Jak to může říct?
,,To není pravda! Jak to můžete říct?"
vyjekla jsem.
,,Viděl jsem," Obi-Wan sklonil své šedé oči,  ,,na bezpečnostním hologramu, jak tam....Jak zabíjí děti," zalkl se.
Zakroutila jsem hlavou. Tohle není můj Anakin. Tohle by nikdy v životě neudělal.
,,To by neudělal!" bránila jsem ho.
,,Nemohl by."

Kenobi ale opáčil: ,,Uvěřil lži jako my ostatní. Zdá se, že kancléř stojí v pozadí všeho včetně války. Palpatine je Sithský lord, kterého jsme hledali. Po smrti hraběte Dooku se Anakin stal jeho novým učedníkem."
Sedla jsem si na pohovku. Bylo toho na mě moc. ,,Ne. Tomu nevěřím. Nemůžu," vydechla jsem.

Obi-Wan si sedl ke mně.
,,Padmé, já ho musím najít."
Pohlédla jsem do Kenobiho tváře.
,,Vy ho chcete zabít, že?" zděsila jsem se.
,,Ale on je teď velmi nebezpečný," odpověděl.
Zakroutila jsem hlavou. ,,Nemůžu."
Nemohla jsem mu říct, kde se Anakin ukrývá. Když Kenobi pochopil, že mu nic neřeknu, zvedl se.
,,Anakin je otcem, že ano?" pohlédl na mé břicho. Sklopila jsem hlavu a přikývla.
,,Je mi to líto," řekl Kenobi a pak rychle odešel, jako když přišel.
Jakmile zmizel, rozplakala jsem se.
Tohle nemůže být pravda....

Později jsem seděla ve vesmírné lodi, která mířila na Mustafar, kde se ukrýval Anakin. Položila jsem hlavu na opěradlo. Zatímco Anakinův droid C-3PO řídil loď, já mohlo v klidu přemýšlet. Nevěřila jsem Obi-Wanovi. Tohle by Anakin neudělal. Vždyť to je můj manžel! Nebyl by toho schopný.
Vybavily se mi všechny vzpomínky na Anakin, co jsem s Anakinem prožila. Třeba jako naše první setkání....

O několik let dřív:

Jakmile jsem vstoupila do malého Tatooinského obchůdku, uhodil mě do nosu pach benzínu a oleje. Zatímco Qui-Gon s Obi-Wanem odešli s majitelem obchodu, aby se dohodli na ceně na dílů, pozorně jsem si prohlédla obchod. Jak jsem tak brouzdala očima po místnosti, pohled mi padl na malého blonďatého kluka, jenž seděl na stole.

,,Ty jsi anděl?" otázal se.
,,Co?" usmála jsem se.
,,Anděl," odpověděl chlapec.
,,Vesmírní piloti o nich vyprávějí. Jsou to nejkrásnější bytosti na světě. Myslím, že žijí na měsících Yego."
Přistoupila jsem k němu.
,,Ty jsi zvláštní kluk. Odkud toho tolik víš?" zeptala jsem se.
Chlapec se usmál. ,,Poslouchám všechny obchodníky a piloty, co sem přijdou. A jednou odtud odletím někam daleko."

Takhle jsem ho poznala... V malém Tatooinském obchůdku. Tehdy byl ještě malý kluk. Ale měl odvahu. To se mi na něm líbilo. V hlavě se mi vynořila další vzpomínka.

Když jsem otočila hlavou, spatřila jsem Anyho, jak sedí schoulený v rohu místnosti.
,,Co je ti?" optala jsem se ho.
,,Je tady zima," odpověděl prostě.
Vzala jsem ze židle oranžový plášť. Pak jsem Anyho přikryla, aby mu už zima nebyla.
,,Pocházíš z teplé planety, Any. Na mě je až moc teplá. Vesmír je chladný," poznamenala jsem.
,,Jseš smutná," poznal Anakin.
,,Královna má starosti. Její lidé trpí, umírají," zdůraznila jsem. ,,Musí přesvědčit senát, aby zasáhl. Nevím, co se stane," zakroutila jsem hlavou.
Any mi podal náhrdelník.
,,Tohle je pro tebe, aby jsi na mě nezapomněla."
Náhrdelník jsem převalila v ruce. Byl moc nádherný.
,,Vyřezávání jsem ho z větvičky," mluvil Any o přívěsku, jenž byl na řetízku pověšený. Zvedla jsem oči a pohlédla do těch Anakinových.
,,Je krásný. Ale i bez něj na tebe nezapomenu."

Padmé Amidala: Příběh padlého andělaKde žijí příběhy. Začni objevovat