DUYURU!

38 3 4
                                    

İlk önce belirtmek istiyorum ki yaptığım kapaklara birkaç yazar haricinde çoğu kişi saygı göstermiyor. O kapağın yapımında ne kadar emek olduğunu, yarın sınavım olmasına rağmen geciktirmemek için yaptığım bazı kapaklara bile saygı gösterilmiyor.

Ben burada kimseye kapak yapma mecburiyetinde değilim. Emir yağdırıp bana kapak yaptırmaya çalışanları da biliyorum. Herhangi bir karşılık talep etmeden yaptığım kapaklara bile bu kadar burun kıvrılıyor yani pes diyorum. Beğenmediysen beğenmedim diye söyle. Ben de yapabildiğim kadar yaparım, yapamazsam da başkasına yaptır bu kadar basit.

Alt tarafı yaptığım kapağa saygı duyacaksınız bunun neresi zor anlamış değilim. Başka kapak tasarımcılar gibi beni takip edin kitabı oylayın gibi vesaire şeyler istemedim. Yorum istedim bu da kapak hakkında düşüncelerinizi öğrenmek içindi. Bunda herhangi bir çıkar görmüyorum. Küçük bir oy sınırlaması koydum. Ki bu oylamayı geçemeyenler de kısa bir süre içerisinde geçiyor.  Kısacası benim hiçbir çıkarım yok bu platformda.

Eğer kapakları beğenmediyseniz bunu uygun bir dille söylersiniz. Yok bu hiç olmamış, orası öyle şurası böyle...

Eleştiriyi kaldıramayacak biri değilim ama eleştirinin de bir üslubu var.

Yani bu kadar iyi niyetime karşı yapılan süistimalleri artık göz ardı etmeyeceğim. Kimsenin istediği şekilde yön vereceği biri değilim. Buna da izin vermem.

Elimde bir tane özel istek kapak var, bir tane de kendim isteyerek yapmak istediğim. Diğerlerini sıfırlayacağım.

Artık emeğime saygısızlık edilmesine izin vermeyeceğim. Kimse kusura bakmasın.

Son olarak fantasik ve bilim kurgu tarzındaki kitap kapaklarına ağırlık vermeye başlayacağım.

COVER DESIGN (Owl Design)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin