Öncelikle bu şeyi kimin istediğini hatırlamıyorum bir - iki ay önce istemiş. Soru cevap bilmem nesi...
- Gay'ım.
- 16 yaşındayım.
- Adım aslında Ali Emir olacakmış ama nüfus memuru yanlış anlamış ve Ali Mert yapmış.
- Sigara içiyorum. Ve alkol kullanıyorum. Arkadaşlarımdan da ot otlanıyorum. Evet pek güzel bir yerde yaşamıyorum.
- Samimi olduğum bütün kızlara yavşarım. Şakasına. Hatta aynı anda 3 kız arkadaşıma da yavşadığım olmuştu.
- Okulumda herkes gay olduğumu biliyor, kimsenin de bunu umursadığı söylenemez. Hatta okulda ki herkesle çok samimiyim.
- Gay olmama rağmen yaoi fanıyım. Kızlara ne dendiğini biliyorum da erkeklere ne dendiğini bilmiyorum.
- Kitap okumaya bayılırım. Bütün paramı kitaplara bile yatırabilirim ama sigara içiyorum. Lanet girsin.
- Bir çok insanla çıktım ve şu anda hepsiyle çok iyi arkadaşım.
- Tek çocuğum. Bu yüzden ailem gay olmamı umursamadı. Sadece bir erkekle gördüklerinde çok tedirgin oluyorlar, hepsi bu.
- Sık sık kazalar geçiririm.
- Derslerim bok gibidir.
- Elektrik okuyorum ve ondan bile 30 üzeri alamadım.
- Önüme konan fırsatları elimle ittiğim çok olmuştur.
- Sosyopat olduğum doğrudur.
- Mazoşist olduğum da doğrudur.
- Her türlü boku yediğim de doğru.
- Ara sıra gözlük kullanıyorum.
- Hayvanları çok severim. Ama örümcek görürsem, sesimi sağır sultan bile duyar.
- Gay'ım da, hani ağzını yaya yaya konuşanlardan değilimdir. Pekte belli olmaz zaten gay olduğum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Bilgileri
Non-FictionCreepypasta bilgileri. Yazım yanlışım olursa kusura bakmayın.