ben çok sevdim ya sen?

49 2 2
                                    

Arkadaşlar yani ben kafamdan birşeyler uydurmaya calistim yanlis yazmis olabilirim çünkü mobilim lütfen begenmezseniz yorumlara kotu bisey yazmassaniz sevinirim lütfen emeğe saygi teşekkürler iyi okumalar... :) ♥♥

                 Şapşal !! ♥♥

         Merhaba ben meltem ben aşığım yani çok asigim :) benim her yaz her cuma gittiğim bir kuruluş var bu kuruluş da ilk şulemle Şule arkadaşım o da asık ilk ogrenciligimizi yapiyoduk bi çocuk vardi yavuz gicik ukala gerizekalinin tekiydi aslında basta tabii...

           Hocamiz kisa süreliğine biyere gitti ve suleye hoca yoklama almasini söyledi Şule kabul etti tabii bu gerizekali yavuz da iste sorun cikardi neden o yapiyo falan iste o zaman hoca gitmişti tabiikide kavga ettiler iste kufurlestik falan baya birbirimize düşman olduk yani sonra bizim gittiğimiz bu kurumda  programimiz olucakti hala kustuk yavuzla heee bu arada ben meltem 13 yasindayim Şule benden bi yas büyük 14 yasinda yani  ve programimiz olduğu gün  kuliste hazirlaniyoduk tabii ilk günkü gibi değildim hani boyle laf sokmuyoduk birbirimize o ogun Allahımm!! o orda bana göz kirpti ben galiba ondan hoslaniyodum sonra konuşmaya basladik işte sonra Şule misafirliğe gitmiş afedersin ama face...... tan kavga etmişler kusluk bidaha basladi tabii program falan bitti kalmadi ondan sonra biz o kurulustaydik cuma günüydü yavuz abisini de getirmiş selim abisi kivircik sacli gamzeli bembeyaz dişli falan bu Sule mm ise Selime vuruldu resmen abi kardeşe biz asik olmuatuk yaniyoduk artik bu yavuz bize salak salak top falan atiyodu sonra onla konuşmaya karar verdik ve konuşuyorduk...

     arkadaşlar birinci bölümüm burada son buldu kisa oldu kusura bakmayin ama wattpat da ilk deneyimim eğer beğenen bi kişi bile olursa devami helicek konuşmalar faln bana inanin ilerde ki bölümlerde gerçekten hem duygusal hem komik olacak aklimda güzel şeyler var inşallah begenirsiniz beni sevindirmeniz için yoruma çok güzel yazmaniz yeterli teşekkürler iyi gunler... ;) ♥

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 10, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ben çok sevdim ya sen?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin