~Трето лице~

София седеше на леглото си и гледаше в нищото. Тя мислеше за това, което родителите й бяха казали. Изведнъж вратата се отвори и тя погледна право в човека, който влезе вътре. Това беше един от нейните приятели Уили. Той имаше къса коса до ушите (краищата й бяха леко извити), очите му имаха леко виолетов цвят, лицето му беше прекрасно.

Той седна на леглото до нея и обви едната си ръка около нея. Тя го погледна и сложи главата си на рамото му. Той се усмихна и пое дълбоко въздух. Помириса косата й и се зарадва на прекрасния мирис на ягоди.

"Уили...Какво правиш тук?" - Попита София и го погледна. Той повдигна вежди изведнъж и после ги свали.

"Дойдох да видя как е моята най-добра приятелка. Проблем ли беше това? Или просто грешен избор?" - Попита Уили и тя се засмя. Разроши косата му, а той започна да я гъделичка. Тя се смееше като луда, а той се смееше на нейният смях.

"Сп-спри мол-моля те!" - Тя викаше и не можеше да си поеме въздух от смях. Той спря и я дръпна за ръката, за да се изправи. Тя спря да се смее и намести дрехите си. Майка й влезе в стаята и ги погледна странно.

"Да?" - Попита София и майка й влезе в стаята със бисквити в ръка. Тя ги сложи в една чиния и ги подаде на двамата.

"За вас." - Каза тя и те кимнаха. Взеха по една бисквитка и се насладиха на шоколада, който се стопи в устата им.

"Мммм. Много вкусни сладки прави майка ти." .- Каза Уили и София се засмя на смешния му глас.

"Да, нали!" - Каза София и взе още бисквити и ги сложи в устата си. След като изядоха бисквитите, София стана от леглото и отиде до компютъра си. Пусна песен на Фики и Уили се засмя.

"Хайде да се кълчим!" - Извика тя и започна да танцува като луда. Уили я хвана за кръста и започна да я повдига нагоре. Тя се смееше като луда и погледна през прозореца. Тя видя Морти и Кристиян. Отвори прозореца и започна да вика.

"Ей! Ще изляза по-късно!" - Уили отиде за нея и Кристиян се намръщи, защото знаеше, че той може да я вземе. Морти просто гледаше с ревност Уили.

"Хайде имам малко време." - Каза Уили и я дръпна вътре. Затвори прозореца и друга песен почна. Беше бавна и нормална. Той я хвана и започнаха да танцуват. Тя няколко пъти го настъпа, но това за него не беше проблем. Тя отиде по близо до него и постави главата си на гърдите му, тъй като беше малко по-ниска от него. Той се усмихна и постави брадичката си на главата й. Така останаха докато музиката не спря.

"Уили...аз...благодаря ти за прекрасния танц и всичко останало. Не се бях забавлявала така от години..." - Каза София и се засмя. Той я целуна по бузата и взе нещата си.

"Ще се видим най-рано утре сутрин. Надявам се да си се събудила." - Каза той и се поклони. Тя се засмя и го целуна по бузата. Той се изчерви леко, за да не го забележи тя.

"Добре. Чао Уили! Ще се видим утре!" - Извика тя и той затвори вратата. Тя легна на леглото си и въздъхна тежко.

"Най-хубавият ден в живота ми!" - Извика тя и започна да се смее и да подскача на леглото. От другата страна на вратата седеше Уили и подслушваше това, което тя казваше. Той се усмихна и завъртя очи. Тръгна надолу по стълбите и излезе от къщата.

Love UWhere stories live. Discover now