voorstukje

121 3 3
                                    

euhm jaa hoooiii na een hele lange tijd weer eens een nieuw boek. sorry dat ik zo lang niet meer bij oude boeken heb geüpload maar gewoon weinig tijd en vergeten.

 ik kwam een keer op t idee voor een nieuw boek, dit boek :) in dit hoofdstuk ook meteen alle rollen. dus kijk niet raar op als dit hoofdstuk word veranderd. dus elke keer als er nieuwe personage bij komt dan word dit hoofdstukje weer veranderd. 

Owhja voordat ik begin met de personages ik ga proberen alles wat Shawn zegt en wat er tegen hem word gezegd in het Engels doen totdat hij in Nederland zogenaamd Nederlands heeft geleerd :) ik ben niet de beste in Engels dus als er een spellingsfout of dat soort dingen in staan (bij Nederlands mag dat trouwens ook) gewoon zeggen!  

nu komen eindelijk de personages :P op het begin zijn er nog weinig maar dat zal veranderen

hoofdpersonen

Shawn Mendes als: Shawn Mendes,  sir Mendes

Danique (ik) als: Sofie vermeulen
@Mendestyleshoran als: monica (beste vriendin van sofie)
@Zoversteeg als linthe: de gemene bitch (komt pas rond hoofdstuk 3 maar wilde haar der wel in)
camila cabello als jazzy: de meeloper van linthe; deze heeft totaal geen hersenen en heeft alles van haar pappie.
Hugh jackman als de directeur; denkt alleen maar om zijn uiterlijk
Anna Sophia Robb: Emily bakker; Collega van Shawn Mendes, net van de Pabo af en heel verlegen.



mensen voor wie ik nog geen naam heb in




dit was t eerste hoofstukje beetje kort maar okeee volgende word t echte verhaal :)















Shawn Is My Teacher!? [FANFICTION] [NL]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu