🥀 Prologue 🥀

211 19 24
                                    

; Semuanya jadi pada bulan lepas , kehidupan Jimin 100% berubah selepas dia dapat tahu sifat sebenar Yoongi tapi itu tidak dapat menghalang dia daripada terus mencintai kekasihnya iaitu Kim Taehyung .

Jimin dan Yoongi sudah lama berkawan tapi apabila Jimin dapat tahu sifat sebenar Yoongi , Jimin mula menjauhi dirinya dengan Yoongi tapi bukan Yoongi . Yoongi terus mencari jalan untuk jadikan Jimin miliknya .

Makin hari Yoongi ketagih dengan Jimin , senyumannya , gelaknya , wajahnya dan tubuh badannya membuatkan Yoongi berasa dahaga . Dahagakan kasih sayang Jimin .

Tapi suatu hari , Jimin terjatuh dalam perangkap Yoongi membuatkan dia tidak boleh keluar dari dunia Yoongi . Setiap kali dia cuba lepaskan diri , pasti sahaja ada halangan .

Jimin ; Call my name and save me form the dark please

Jimin sangkakan Yoongi mencintainya tapi dia silap . Yoongi bukan cintakan dia tetapi Yoongi ketagih dengannya .

Yoongi ; _I'm sorry , dear . But you are belongs to me ..

Namun , kehadiran sepupu Yoongi , Jung Hoseok membuatkan Yoongi tidak keruan . Hoseok sering mengatakan dia akan rampas semua apa yg Yoongi ada termasuk Jimin .

Hoseok dan Yoongi sudah lama bermusuhan tapi dalam permusuhan mereka Hoseok cintakan Yoongi . Sudah lama dia simpan dan pendam perasaan ini tapi ! Dia berasa marah apabila dia mendapati Yoongi bersama Jimin .

Hoseok ; _This is Hoseok . Apa yang aku nak , semua dapat termasuk kau , Yoongi .

Kim Taehyung , kekasih kepada Jimin dapat tahu yang Jimin terperangkap dalam dunia Yoongi . Taehyung sedaya updaya cuba untuk lepaskan nyawa meskipun perbuatannya itu akan melibatkan nyawa . Dia tidak kesah semua itu kerana Jimin adalah dunianya .

Taehyung cuba mencari jalan dan seperti biasa ada halangannya . Sampailah satu hari , Yoongi dan Taehyung bertemu . Kedua-duanya berebut Jimin sehinggakan Hoseok dapat menghidu perbuatan mereka berdua .

Hoseok mengambil peluang ini untuk memisahkan mereka berdua dengan cara menghasut Taehyung supaya bekerjasama dengannya .

Taehyung ; Kalau aku tak dapat Jimin , kau pun tidak dapat dia . SERAHKAN JIMIN SEKARANG JUGA !


Author note ; Sekiranya anda hendak baca sila bertanggungjawab ke atas diri sendiri kerana kami berdua takkan tanggung apa-apa HAHAHA

Belongs To Me | Yoonmin Where stories live. Discover now