*Taehyung*
Atta Jungkook'un arkasındayken doğanın hoş sesiyle biraz önce bir olduğumuz o naif anı düşündüm. Söyledikleri içten ve Ona bağlı kalmamı kılıyordu. Bu durumda fazla seçeneğim yoktu. Gerek bedenen gerek ruhen Ona bağlıydım. Biraz önceki dakikalarda bir olduktan sonra beni bıraksaydı şahet asla gülümseyemezdim. Kollarımı sıkılaştırıp yaklaştığımız saraya baktım. Halkın çoğu homofobik değildi. İnsan olması yeterliydi birini sevmek için ülkemizde. Krallarının bir erkekle evli olma düşüncesi doğru değildi yinede. Ben bir erkek olarak veliaht doğuramazdım. Kraliçe olmam kabul olsada Jungkook'a cariye vermek zorunda kalacaklardı. Ve ben o an hayatımın en acı anını yaşıyacaktım.
İç çekip attan inmem için bana elini uzatan prensimin elini tuttum. Belimi tutarak düşmememi sağladı. İndikten sonra elini omzuma koyup babamın olduğu mahsene yönlendirmişti ikimizide. Yüzüne dikkatle baktım. Kulağıma yaklaşıp fısıldadı. "Babamızı orada tutmamız doğru olmaz." İstensizce gülümsedim. Saraydaki herkes bize dikkatle bakıyordu. Muhafızlar kapıyı açtı. "Yalnız gidip hasret gider sevgilim. Ben biraz sonra yanına geldiğimde durumu açıklarız." Kafamı sallayıp babamın bulunduğu zindana muhafız eşliğinde ilerledim. Babamın bulunduğu yer zindandan çok ; küçük bir kulübe gibiydi. Demir kapı açılınca babamın yanına koştum. Tahmin ettiğim gibi Jungkook Ona ayrıcalık tanımıştı. Gözünü korkutmak için. Sandalyede oturan babamın yanına gidip sımsıkı sarıldım Ona. Oda kollarını belime sarıp saçlarımı öptü. "Oğlum". Sesini özlemiştim. Yanağını öpüp ellrini tuttum. "İyimisin baba?" Gözlerindeki neşeyi hissediyordum. "İyiyim oğlum, iyiyim. Ah... İnan bana nasıl oldu bilmiyorum. Kral aniden kötüleşti. Ama belliki sen Onu iyileştirmişsin." Gözlerine endişeyle baktım. Gülen yüzü yavaş yavaş soldu. Olanları anlamaya çalışıyordu. Ve anlayınca olacaklardan korkuyordum.
*Jungkook*
Taehyung'u önden gönderip hasret gidermelerini istedim. Onlar sarılırken uzaktan izlemiştim. Benim babam bana asla bu kadar samimi davranmamıştı. Sebepsizce düşündüm. Baba ile oğul arasına mı giriyorum diye. Kafamı olumsuz anlamda sallayıp gözleri parlayan miniğime baktım. Bay Kim'in sorduğu soru Onu zor durumda bırakmıştı. Ağır adımlarımla içeriye girdim. Bay Kim olanları anlamıştı belliki. Taehyung'a sinirle bakıp gözlerini tavana dikti. Taehyung'da gözlemlediğim bazı huylar babasında da vardı.
"Bunu nasıl yaparsın?! Sen... Taehyung?"
"B-baba ben Jungkook'u seviyorum. Lütfen" Sesi ağlamaklıydı. Dokunsan ağlıyacak yapıdaydı. O an kolundan çekip sımsıkı sarıldım. Saçlarını okşarken teselli sözleri söyledim. Sessizce iç çekerek ağlıyordu miniğim koynumda. Bay Kim bana baktı. "Oğlumu üzme. Kral olucak olman benim damadım olmadığın anlamına gelmez. Ve şunu da bil. Benim damadım olduğun müddetçe meclis dışında sözün geçmez bana. Bu sana verdiğim şansı suistimal etme" Gülümsedim o an. Bay Kim beni kabul etmemiş olsada Taehyungla bir olamm için şans vermişti.
*****
Odama geçmiş ve kollarım arasına almıştım miniğimi. Sakin vakitlerimiz küçük vücut temasıyla son buldu. Her ne kadar ona dokunmamak içinkendimi tutsamda Taehyung doyumsuzdu. Gözlerine bakıp izin istedim Tebessüm etti.
İznimi almıştım.
Üzerimizdekileri çıkartıp dudaklarına nefesimi üfledim. Titredi. Adem elmasına dudaklarımı bastırdım. Öpücüklerim yavaş yavaş aşağıya kaydı. Korkuyordu. Tıpkı bu sabah olduğu gibi. Kafamı kaldırıp gözlerimizi birleştirdim. "Korkuyorsan yapmayalım"
"H-hayır, seni istiyorum" Onu hazırlamam lazımdı. Aşağıya kayıp bacak arasını açtım. Utandı. Bacaklarını kapatıyordu. Bacaklarını öptüm. Zorlamayı bıraktı. Kafamı deline yaklaştırdım. Dilimi değdirdiğimde beli gerildi. Dilimi icine ittiğimde nefesini tuttu. İçini iyi genişlettiğimden emin oldum. İçine girdiğimde canı acıyacaktı. Dudaklarımızı birleştirdim. Kendimi birkaçkez çekip içine girdim. İnlemelerini dudaklarıma döktü. Ben ise kendimi tutmakla yetindim. Alışınca kalçasını bana itti. Yavaş başlayıp gittikçe hızlandım. "A-ahm J-jungkook , o...orası". Zevk noktasını bulunca ikimizde bundan keyif almıştık. Sadece orasına hızlı vuruşlar yaptım. Sona yaklaştığımı hissediyordum. Taehyung elini aletine çekmek için uzandı. Elini itip içindeki haraketlerimle eş orantılı çektim. Çift taraflı zevkden kafasını geriye attı. İlk o gelmişti. Birkaç vuruş sonra içine boşaldım. Prostatınauzun bir baskı yaptım. İsyan etti. Kahkaha atıp içinden çıktım. Üzerimize örtüyü çekip Onun göğsümde kaybolmasına izin verdim ve miniğimle ilk uykumun tadını çıkardım.Bölüm geç geldığı için üzgünüm. Sınav haftama denk gelmişti. Smutu umarım sevmişsinizdir. İyi akşamlar canlarımmm 😘😘
Birileri ikinci seksini de tattı ha? 😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doctor (Vkook)
Historical Fiction"Kalbini ve bedenini bana verirsen babanı bağışlarım ufaklık." Bir zamanlar yakın arkadaşım olan, hatıralarda yaşayacak o kişiye. +18 Smut içerir.