(-6-KESİT)

4.8K 230 94
                                    

Konuşmamı sonlandırdıktan hemen sonra benim olduğum taraf masanın başında namı diğer kart zampara durdu ve ben içimden hatim indirmeye başladım. Lütfen rezil etme beni şu adama kart zampara amcacığım. Sen git gencecik afet karıcığının yanına otur güzel güzel. Adamın sesiyle iyice yüzümü menüye gömdüm.

"Bartu Bey sizi görmek benim için büyük bir şeref. Şirketimizin ortağına selam vermeden gitmek istemedim. Afiyet olsun."

Ne?
Nee?
Neee?
Şirket mi?
Ortak mı?
Şirketimizin ortağı mı?
Bu kart zampara ortak mıymış?
Eyvahlar olsun sana Buse.
İşte şimdi bittiğinin resmi.

.
.
.
   Sadece bir defalığına şans benden yana olsaydı şaşardım zaten. Ne yapıp edip buradan bu kart zamparaya görünmeden yok olmalıydım. Hadi Buse düşün. Hem ne demişler düşüne düşüne Bağdat bile bulunurmuş. Ya da onun gibi bir şey. Aman ne demişlerse demişler. Sen şuana odaklan. Hayır yani sanki dünyada ortak olunacak başka adam mı kalmadı be Maviş.. Yüzümde menü ile birlikte konuşmalarına dikkat kesildim.

"Teşekkür ederim Kemal Bey, buyurmaz mısınız? "

Yok yok buyurmaz ne buyurcak. Buyuramaz! Buyurmasın Allah'ım nolur. Alooo Buse sen hala burada oturup duracaksan ben sana direk olacakları fragman geçeyim istersen tatlım? Ay yok şekerim almayayım. Düşün Buse.. düşün... dü- çatal mı o??? Menüden dolayı az buçuk gördüğüm çatala hayatımın kurtarıcısıymışcasına, aşkla bakmaya başladım. Yüzümdeki menüyü indirir gibi yaptıktan sonra, çatala doğru elimi uzattım ve bir anda çatalı, yanlışlıkla olmuş izlenimi vererek yere attım.Üzerimdeki bakışlara aldırmadan çatalı almak için masanın altına doğru girecekken masanın örtüsüne takıldım. Büyük bir gürültüyle birlikte masanın örtüsüyle kendimi yerde buldum. Az önce buradan, bu kart zamparaya görünmeden yok olmak diyordum dimi. Siz unutun tüm dediklerimi. Çünkü taktik maktik yok. Bam bam bam. Hiç böyle işlere, katakulilere girmeden çekip gidecektim. Neyime benim plan yapmak ha??? Sen tut, kart zamparaya görünme, mavişe daha fazla rezil olma diye bunca şeye kalkış ama sonuç kart zampara artı maviş artı tüm restorana rezil ol. Bunlar hep annemin temizlik haftasında, temizlik yapmamak için karnım ağrıyor yalanını söylediğim için geliyor başıma. Ya da mahalledeki camlara yumurta attığım için de olabilir. Ya da Menekşe teyzeye sinirlenip suyuna tükürük attığım için de olabilir. Ya da.... Bu ya daların sonu gelmeyecek gibi. Aman yareppi!! Hepsi için çok tövbe Allah'ım. Bir dakika ya cidden şuan masanın örtüsü başımda bunları düşünüyor olmam sizce de biraz şey değil mi? Tuhaf.. Masanın örtüsünü biraz daha başıma doğru çekip kendimi iyice saklamaya çalıştım. Ses gelmeyince mecbur kafamı sakladığım yerden çıkardım.

"I-ıı şey çatal ben şey çatalı almak için şey edince şey oldu da biraz"

Konuşmamla, masadakiler dahil herkesin yüzünde gülmekle gülmemek arasında tuhaf bir mimik oluştu. Ya tam gülün ya da gülmeyin ayol. Bu ne surat. Bir anda hepsi şiddetli bir şekilde gülmeye başladı. Hey ben bunu sesli söylemedim dimi.

"Kuşum sesli ne kelime bağırdın mübarek. Hahahahah"

.........

Ailemiz büyüdü ve ben çok mutluyum... Hepinize kitabımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum.

Haaa
Bu arada
Unutmadan
Diyorum kiiii hani yorum atsanız da tanışsak nasıl olur acebaaaa?

¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

Mutlu ve sağlıcakla kalın.
Sizi seven çılgın yazarınız.

MAFYANIN SAKAR SEKRETERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin