Hani ağlarken gülen insan vardırya işte o benim.İçin için ağlasamda aslında herkese gülerim.Ama kan ağlar içim.O gülüşlerde saklıdır hislerim.Güzel güzel rüyalar görüyordum. Taki annemin o sesini duyunca:
"Lara hadi kalk artık okula geç kaliyosun."Yaa ne gerek var gitmeme alt tarafi okul iste . Tabikide bunlari icimden
soyledim yoksa annem beni kesin terlikle kovalardi.
Tabi kovalar salak.
Sen nerden çıktin iç ses.
Gerizekalı. Ben hep vardim .
Defol git iç ses . Defolllll git.
Tamam be gidiyom.
Geçkalmadan giyinmeye başladim . Mavi okul tişörtümü ,siyah pantolunumu siyah spor ayakkabilarimi ve birazda makyaj yaparak evden çıktım .
**********
Okulun bahçesine girdim .herkes bana bakıyordu. Eee ne demişler güzele bakmak sevaptır. Tam koridordan geçerken onu gördüm . O kim mi benim onu unutmak için buraya yani İstanbula taşındığım ve çok sevdiğim kişi "Ege".
Bana çarptı ve elindeki bütün eşyalar yere döküldü. Sınıfa girdim boş bir yere oturdum.
Sonra sinifa hoca girdi ve bize oturma plani yapacagini soyledi .
Noldumu sonra Ege ile beni yan yana oturttu.Resmen ben onu unutmak isterken o benle aynı sınifta ,aynı sıradaydı.Okul bitti ben de eve geldim .Yatağıma uzandım ve biraz uyudum.
*********"Bu salak alarmı hangi salak kurdu ya."
O salak sen olmayasın.
Ya yüri git sabah sabah ya.Yine rutin işlerimi yaptım sonra okul kiyafetlerimi giydim ve evden ciktim.
Sinifa girdim . Ders müzikti ve hoca ikşer kişi seçeceğini soyledi . Hoca sirayla herkesi sırayla şarkilarini söylemek için sahneye çağırıyordu.Sıra Ege' ye gelmişti ve şu şarkıyı söyledi." Sen beni unutamazsın". Sanki onu unutmak istediğimi biliyordu. Bu arada kendimi tanıtmayı unuttum ben Lara.Ege' ye geçen sene aşkımı itiraf etmiştim ama o bana olmaz demişti. O zamndan beri onu unutmaya çalışıyorum.
********
Sıra bana gelmişti hoca bana Ege'nin söylediği şarkıyı söylememi istedi bende mecburen olur dedim.Herkes söyledikten sonra hoca haftaya sonuçları açıklayacağını söyledi.İşallah yazdiklarimi beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİN SAHİBİ
Teen FictionBir kizin kalbindeki kişiye ulaşamamasi ve umutsluğa kapılması. Ama aşk onun peşini asla bırakmaz ve peşinden kovalar ve yakalar.Kalbinin sahibini o zaman anlar.