3 dalis

24 7 4
                                    

.....rytas.....

pajutau kaip kazkas salia manes atsisedo

-ugghhh nu ir kosmara sapnavau... (susieme uz plauku)

-gal malonesi papasakot apie ka? nes jau sudominai (pasakiau per miegus)

-ummm gal sakau nereikia tai kiek asmeniska...

-artu apie tai jog per miegus kalbejai jog tu mane myli?

-holy shit tai ce nebuvo sapnas?!?!?

-ne. bet ko tu gedijas to jog myli savo broli? juk visi broliai bei seseris myli savo seseris bei broliu (sumurmejau bet greiciausiai jis nieko negirdejo)

-bro-? sesse-?! umm na taip... (kiek israudo)

-ugh gulkis atgal tu per daug mielas kad istverciau ryta be taves...

-ka?! (tare ziauriai sutrikes)

-kas? tu ka nori pasakyt jog tau nieks nesake to jog tu pats mieliausias pasaulyyy?!?!?!?

-umm echh... n-nee...

-wtf kas per durni zmones... o dabar gulkis staigiai nes be taves taip liudna but (apsimeciau jog verkiu kaip 5 metu vaikas)

-aww gerai tik ne verk (nusijuoke)

nu wtf kas ce per jausmas?!?!? ugh... man ji taip norisi pabuciuot jog jauciu 3 minutes praes ir neistversiu....

na gyveni tik karta...

-minhoo?

-num?

-to-?!?

vos tik jis atsisuko i mane as ji pabuciavau.. ir ka galiu pasakyt... as idiotas kuris sugebejo isimylet savo ibroli...

-toji?!?!?!!

-am fuck atsiprasau tai-... to neturejo but...

-minhoo? viskas gerai (syptelejo)

-taprasme?

-umm (israudo) a-ar... ugh ar galiu tave pabuciuot?

as sutrikau bei nespejas pasakyt ne vieno zodzio jis mane pabuciavo..... bet visados yra bet... echhh i musu kambary buvo uzeja abu mano iteviai

ir jie viska mate uo pat tada kai as ji pabuciavau... fuck mano gyvenimas jau zlugo..

-ummm okey as gal ce nesigilinsiu.... (pasake mano itevus ir isejo sau dainuodamas "whata?!? whata?!?! whatafuck?!!? whata?!?! whata?!?! whatafuck?!?!"

ir taip gal kokias 5 minutes na o mano imote na o ji stovejo issisiepus bei apsiverkus

-tai taip MIELA!!!(tap smarkiai sucype kad net ausis pradejo skaudet)okeyy jie keisti bet faini...

bet po jos zodziu mes i ja atsisuko klausiamu veidu

-akk juk jus tokie mieli man gejai jau nuo 8 metu buvo pats mieliausias dalykas na ir stai mano sunus ISIMYLEJO KITA BERNA!!!

-umm mam tu nepyksti?

- o ko man pykt?juk toji tau netikras brolis tad jus galit but kartu!!!

-okey cia totaliai gryna adamsu seiminele(tarem abudu bet geraja prasme)

- na tai kas nori namines picos?

-ashh (surekem abudu)

- ejj as pirmas uzrekiau tai man ir daugiau (nusimaive minhoo)

-haha kaip juokinga bet deja ji mano!!!

-ne!!

-taip!!

-n-...

-oghh nagi baigit kikvienam po atskirai gi nupirkau

- ou well visdelto po lygiai valgysim (syptelejo minhoo)

-ahaa (nusijaukiau) bet deja pas mane 2 gramais daugiau (nusimaiviau)

-ane?!

-ahaa

-na dar paziuresi-...

-rimtai?!?! del dvieju gramu? o jus bent isviso suvalgysit kikvienas atskirai po 50cemu picos?

-KIEK?!!!!!!!!!

-kiek girdejot (pasake ir isejo)

- omg picaa!!! as jau ateinu!!! (uzrekiau kaip nesveikas ant visu namu)

- nu tai einam jaigu einam (nusijuoke)

nezinau kaip bet mes sugebejom suvalgyt po visa pica ir dar kesinomes i tevu picas bet jie jau spejo pabegt...


soo yup jau 3 dalis  i hope u like it & plzz pasakykit minusus bent 1 minusaaa plzzzzz beja sorry uz klaidas nes ir lagina ir lt raidziu nera...

<3 <3 <3 ^^

tu toks mielas...Where stories live. Discover now