Prológ

29 2 0
                                    

Nočná obloha plná jasných hviezd. Silný vietor mi naráža do mojej tváre, ktorá je mokrá od slaných sĺz.
Slzy, ktoré zapríčinila jedna vec - LÁSKA.
Práva láska je len jedna a naozaj milovať môžeme len raz.

Predomnou sa objaví jeho tvár a slzy sa len hromadia a hromadia. Človek, ktorého som tak veľmi milovala, milujem a milovať aj budem. Človek, ktorý mi spôsobil toľko bolesti no zároveň aj potešenia.

,,Si silná a vždy aj budeš." Zašepká. Svoje ruky omotám okolo jeho krku a hlavu položím na jeho hruď. Počujem zrýchlený tlkot jeho srdca a cítim teplo, ktoré z jeho tela vyžaruje.
,,Nikdy ťa neopustím. Zapamätaj si, vždy budem pri tebe." Povie a ja si jeho slova beriem k srdcu. Verím mu ako nikomu inému. Verím mu viac ako sebe.

,,Verím ti počuješ ? Tak kde si ? " Zakričím ako to len najviac ide. ,, Kde si ?  " Šepkam si sama pre seba pričom sa môj hlas trasie. Rukami si zakryjem ramena aby mi bolo teplejšie, no nepomáha to.

,,Som tu a stále budem ako som ti sľúbil." Započujem jeho hlas a zlosť sa len stupňuje. Zlosť z toho, že som sama. Len on bol človek pri ktorom som sa cítila najšťastnejšie, plna energie a naplnená láskou, no je to preč, sľub ktorý dal nesplnil. 

,, Vždy si robil prvé kroky ty,  teraz je čas na mne." Moje nohy sa podlomia a ja padám na kolena, slzy naďalej stekaju po mojej tvári a ja sa cítim ešte viac bezbranne ako som. ,, Po prvýkrát si má našiel teraz JA nájdem TEBA." Dopoviem a som si istá, že dlho hľadať nebudem.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 16, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SoulWhere stories live. Discover now