Zoznámenie

40 1 0
                                    

V jeden zvláštny deň sa dievča rozhodlo splniť si sen. Všetci jej hovorili, že je to nemožné no ona verila a splnila si svoje sny. Šla do Ameriky a navštívila Biely dom, nikto jej to neveril, až pokiaľ nevideli fotky a videá. Všetci boli prekvapení, nikto neveril, že by sa jej tento sen mohol splniť. Všetci priatelia a známi ju podporovali v jej snoch, ale nikdy neverili, že by sa sny mohli stať skutočnosťou. Na druhý deň jej prišla pozvánka od samotného Barracka Obamu, pozýval ju na obed. Dievča bolo nadšené a hneď pozvánku príjmulo. Onedlho jej zazvonil mobil a volal jej Barrack Obama s rodinou, celá nervózna to zdvihla. Bývalý prezident USA ju pozval na obed s jeho rodinou. Celá nadšená si plánovala druhý deň, deň keď mala byť s jeho rodinou. A čo si budeme hovoriť šanca , že vám zavolá zrovna Barrack Obama a pozve vás von je 1 k 1000000. V našom príbehu sa tak stalo, ona bola len obyčajné dievča z mesta, no jej život sa týmto dňom zmenil. Plánovala si už dopredu, čo si oblečie. Vybrala si krátke jednoduché tričko a džiny. Nechcela predsa pôsobiť ako nejaká modelka z Victoria Secret preto zvolila takéto jednoduché oblečenie. Všetko si to poskladala na stoličku a pretože už bolo 23:30 šla spať, chcela byť pekne vyspatá na zajtra. Od samej radosti nevedela zaspať, keď zaspala bolo 0:30. Ráno ju ako inak zobudil budík, otrávene ho vypla, no keď zistila čo je dnes za deň vyskočila z postele a šla sa prichystať.Predtým než sa obliekla zašla ešte do sprchy, predsa nechcela smrdieť. Po hodinovej kúpeli, kde len sedela a premýšľala šla do kuchyne, kde sa najedla. Zrazu jej zazvonil mobil, zdvihla ho volalo neznáme číslo.

Dievča:" Ano?" nervózne povedala do telefónu.

Neznáme číslo:" Ahoj som Barrack Obama chcel som ti len povedať, že ťa čakám pred domom. "

Dievča bolo veľmi zaskočené, nevedela čo má povedať, tak sa len oblieklo, obulo a vyrazilo von. Ako povedal Barrack čakalo ju tam auto, vošla dnu a onemela. Na sedadle vodiča sedel samotný Barrack Obama od úžasu nevedela čo povedať, tak len sedela a pozerala. Barrack ss len zasmial, naštartoval a už išli. Po ceste zapal hudbu, dievčinu to potešilo, a keď zistila, že hrá jej oblubená pesnička úsmev sa jej rozšíril ešte viac. Šťastne si pohmkávala text piesne a nakoniec začala spievať. O nejakých 20 min. boli už na mieste. Barrack zdvorilo dievčaťu otvoril dvere, chytil ju za ruku a spoločne šli do jeho domu. Vnútri ju čakalo ďalšie milé prekvapenie a to v podobe jeho rodiny v kuchyni čakajúcich na nás. Sadli sme si na stoličky, ticho prelomila Barrackova manželka.

Michelle:" Tak dievča povedz nám niečo o sebe."

Dievča:" Tak volám sa Bella mám 17 rokov a študujem." Dievča teda Bella sa na rodinu milo usmialo. No Michelle s otázkami neskončila.

Michelle:" Tak Bella čo študuješ?"

Bella:" Študujem právo, chcela by som byť sudkyňou."

Michelle:" To je zaujímave." A s týmto sa všetci pustili do jedla. Jedlo sa skladalo z 3 chodov. 1. chod, malinký kúsok pečiva s pomazánkou a oblohou. 2. chod hlavné jedlo, slepačia polievka a kura s ryžou. 3. čiže posledný chod bol zákusok s kávou. Dievča sa s Michelle veľmi rýchle skamarátilo. Michelle jej ukázala celý dom všimla si veľa krásnych obrazov. no keď sa dievča na fotky spýtalo Michelle zmizol úsmev z tváre a nahradil ho smútok. Skôr než sa dievčina spýtala čo sa stalo ju Michelle prerušila tým, že začala hovoriť.

Michelle:" Bolo to asi rok dozadu, už nedúfame, boli to 2 krásne dcéry Stella a Maria. Boli veľmi bystré, múdre, krásne a hlavne boli to naše malé lásky, mali sme z nich len radosť pred 2 rokmi ich uniesli, nedúfame už v to, že sú živé, ale stále veríme, že i keď možno už nie sú stále nás milujú, chcela som ich zachrániť no nemohla som."

Ak chcete vedieť, ako bude príbeh pokračovať môžete dať vote a coment. Poteší ma to a budem mať pre čo písať ďalej.

Darkness maybe lightnessWhere stories live. Discover now