Pochela shkola u pickuma terinu.
Jeste da che sada tromesechje ali morase jebiga.(Chao ljudi is buduchnosti ovo je 2017)
Ja se ki swakog dana dowuchem go mog kabinuweta I rasipam se na pod. Widim Misirku tepa igricu sa deda Maretom, a eda Mare plaka.
Ja reko "Mare shto li plachash"
"Ewo krme nesam dobio na lutriju, I sad mora placham kaznu"
"A zashta che ti kazna jebote nesi se valjda opet pojebao sa popowi"
"Jesam jesam al reko ako se rasplachem mozhda che me puste"
Misirka ne reaguje.
"Alo misirko esi shlogirana"
"Chuti bemti familiju igram si Roblox. Pogle owog seljaka"
"Aa pusti gi sirotilja"
Ona nastawi da se bije sa sirotilju na roblox dok ne naidze do nekog sa imenom bubisharba"
"Lele widiga ses" kazem ja
"Kaki be ses izgleda ko da su mu zena I deca pod pushku otishli u prwi swecki rat", kazhe misirka.
Ewe sad widimo nastawnicu Engleskog I swi se useremo ki foke jer nas ona mrzi wishe od wukojebinu il shta god (ne znam shta da stavim)
Ae ewo sad swi udzemo I ona se isprsi I kazhe "Imamo nowog uchenika u owo usrano odeljenje". Deda Mare,Misirka I ja izbuljismo ochi ki pogete owog choweka nemam komentar. "Owo je bubisharba. Mozhe sednesh pored deda Marka" Mi izbuljismo ochi her see zwao isto ki onaj shto see tepao sa misirku u roblox.
Pridzem mu I pitam "Kako zhena kako deca" "ma shta rechi otisha pod pushku u prwi swecki rat. Jebiga tezak je ziwot".
Ja misirku pogleduwam I rechem joj ochima 'dodji owamo pichko kako si pogodila za prwi swecki rat'. Ona dodze I kazhe "jel tako da se useru od glupos danashnja deca. Tolko su tupawa dodze mi da Im ochi iskopam"
Deda Mare samo gleda I neyna shta se deshawa.
"AE MISIRKO BRUTE SI TO TI MI SMO ZAJEDNO RATOWALI"
"EE BRUTE KAKO ZHENA KAKO DECA""jebem ti familiju"
Eto tako upoznasmo se sa bubisharbu I odluchimo da ga primimo u poroditsu.
I tek odjednom widimo sijalichku I Krpu kako pokisnuli dolaze
"Ma kako ste mokri bemvam kuchice nema kisha"
"POLILI NAS SA WODU SAD MALOPRE".
Lele kad su kratsi chuli za to (bubisharba je od tad krats) odu kod mame da se zhale.
A mama che: "aj to sutra detso mrzi autora sad da pishe"Zimelem
YOU ARE READING
Turshijin Rijaliti
HumorZowte me ili po imenu Sesoje il po srednjem imenu Krme. Hidrirajte se sa sok od nara i nauchite alfabet na Nemachki. I da prochitajte mi prichu