Na rozcvičku sme si dali tanec , ktorý nás učila ešte naša trénerka Susan. Teraz je mojim trénerom tanca Austin. "No takže dneska sa naučíš tancovat na pesničku What now od Rihanny." povedal a začal tancovať"
~~~~~~~~~~~~~~~~®~~~~~~~~~~~
"Čau Mahone !" zahučala som a nasadla do auta. "Ahoj láska" povedal Justin a pobozkal ma . "Ahoj" oprela som sa o sedadlo a vydýchla som si . "Unavená ?" opýtal sa so smiechom. "No nije vieš !" pretočila som očami a pozrela sa smerom von z okna. " Lása a kde to má byť ? " opýtal sa ma . " Od ez ma domov , pojdem do sprchy a potom dojdem do pizzerky. " usmiala som sa. " Inááák Wetty nejde lebo ide na tanečnú k Mahonemu a Christy tiež nie lebo ide nieka s Chrisom tak nejde ani on .. "
"To vážne tak ani ja nejdem teda. Objednám si ju domov a hotovo !" mykla som plecom a otočila hlavu na Justina . "A áno môžeš prísť aj ty ! Som sama doma až do stredy budúceho týždňa. " usmiala som sa . Justin len prikývol a zastavil pred naší domom. "Ok ahoj zlato !" povedala som mu a vyskocila z auta. prešla som okolo auta a Justin otvoril sklo. "Na niečo si zabudla." usmial sa . "Ooooch bože " zasmiala som sa , prišla pri auto a pobozkala ho. " A dojdi tak o 20:00" prykývol a oddyšiel.
PREPÁČTE ZE JE KRÁTKA ALE MÁM SA ZA CELÚ A4 NAUCI TEXT NA ANGLINU TAK NEMÁM MOC ČAS. WETTY ZATIAL NEMÔŽE DÁVAŤ ČASTI PRETOZE NEMÁ WIFI TAK BUDEM ZATIAL DÁVAŤ JA.
- LOLLY