Po chwili zaczęłam biec przez ciemny, mroczny korytarz w stronę tylnego wyjścia, po drodze spostrzegłam uchylone metalowe drzwi z logiem korporacji Umbrela. Zza drzwi wydobywało się migające białe światło. Z ciekawości weszłam do pomieszczenia, była to sala obrad oraz większe stanowisko dowodzenia. Na jednej ze ścian wisiały plany powstania wirusa który zapoczątkował apokalipsę Zombie. Pod planami znajdowały się dokumenty o poszukiwanych. Po ich przeglądzie znalazłam siebie. Były także rozpisane godziny patrolowania. Wiedzialam, że patrole jeżdżą o godzinie 7:15, 16:40 i 22:20.
Po krótkiej eksploracji natrafiłam na dokument jak zamknięto obóz ,,Zombie Death" w którym obecnie się znajdowałam.
Kilka minut później udałam się w stronę wyjścia. Za raz po wyjściu z budynku zobaczyłam las i nadchodzący odział uzbrojonych zwiadowców, żeby nie dać się złapać i trafić do niewoli pobiegłam w stronę lasu. Podczas przemieszczania się w lesie natrafiłam na 2 grupy poszukiwawcze. Jednak z łatwością je o minęłam. Po około półtorej godziny dotarłam do końca lasu gdzie zastałam zniszczony betonowy mór oddzielający las od ogromnej pustyni. Przy murze znajdował się mały drewniany dom w którym znalazłam tylko kilka sztuk amunicji i ciało Zombie. Po krótkim odpoczynku wyruszyłam w drogę po pustyni, była wtedy godzina 18:29. Podczas podróży natrafiłam na małą opuszczoną wioskę w której nic nie znalazłam oprócz szczątek ludzkich ciał. Dziesięć minut po dwudziestej drugiej dotarłam do stromego klifu. Gdy stanęłam na szczycie klifu spostrzegłam mały pas startowy, zniszczony, chyba... opuszczony hangar samolotowy. Po kilku chwilach dostrzegłam duże skrzydło samolotu pasażerskiego. W hangarze znajdował się ciemny w wojskowych barwach samochód, był on najprawdopodobniej opancerzony. W hangarze znajdował się także kadłub samolotu który wypatrzyłam z lornetki. Postanowiłam, że eksplorację lotniska rozpocznę z samego rana a teraz odpocznę. Podczas odpoczynku przejrzałam zapas amunicji, miałam tylko 63 sztuki amunicji do karabinu SU3 i 12 pocisków do pistoletu G34.
CZYTASZ
World of Death
Science FictionMamy rok 2235, na świecie, wybuchła epidemia zombie, dziewczyna o imieniu Michel próbuje ratować świat. Zmierzy się z zombie i różnymi mordercami. Korporacja U...... to główny cel.