''Tanrım, neden? Neden böyle bir işe kalkıştık ki? Özür dilerim... Tanrım özür dilerim. Sevgili kulunu afffet...''
10.09.2014
'Ey ruh, geldiysen bir işaret ver!'
-Tamam işte gelmedi, yok ruh diye bir şey. ' dedi Louis.
Aslında bende pek ruhlara inanmazdım. O da neymiş der geçerdim. Yanlış anlamışım ancak özür dileyecek vakit bulamazdım. Ya da özür dileyecek kişi ...
✹✹✹
11.09.2014
Kime ne desem duymazdı ki. Çünkü evde yalnızdım. Saat gece 3:42'ydi. Korkudan arkadaşım Tina'yı aradım. 'Aradığınız kişiye şu anda ula...' demeden telefonu kapattım. Şarjı bitmiştir sandım.
Sabah aradım, yine ulaşılamadı. En son evlerine gittim. O kötü haberi duyunca kapıda öylece dona kalmıştım. Nasıl olur, Tina nasıl olur da ölürdü?
-Şakanın vakti değil! diye bağırdım, ama ne çare...
Şaka olsa annesi tebessüm eder, saklayamazdı. Ölüm sebebi ise bilinmiyordu. Aslında bir şey düşündüm, KÖTÜ RUH!
✹✹✹
12.09.2014
Diğer gün yine kötü bir haber... Bu seferde Mary intihara kalkışmış, hem de bileklerini keserek. İnanamadım, şoktaydım. Hemen evlerine gittim. Neyse ki kendisine bir şey olmamıştı. İçimden derin bir 'OH' desem de yine de Tina'yı unutamazdık...
Odasına geçtik. Neden yaptığını sordum, 'İSTEDİ!' diye cevap verdi.
-Kim istedi Mary? Lütfen çabuk cevap ver!
-Ti..Tina benden ölmemi istedi. Ka..Kafa..Kafasından...kanlar akıyordu. Eğer ölürsem onun yanına gidip ona doya doya sarılabileceğimi ayrıca si...size.... özlem duymayacağımı çünkü sizide yanımıza al...alaca....alacağımızı söyledi...
Nasıl?..Nasıl yani.. Böyle bir şey olamazdı ki? Hadi hepsini o (Ruh) yaptı desek.. O kimdi, adı neydi, kaç yaşındaydı gibi kafamı kurcalayan bir ton soru vardı. Ardından Louis'den bir sesli bir de görüntülü mesaj geldi. Sesli mesajda: 'Louis'in işi bitti, şimdi sıra sizde..' diyen bir kadın sesi vardı. Görüntüde ise Louis'in cesedi küvette kanlar içindeydi..
✹✹✹
13.09.2014
Oh Tanrım... Kafamın etini yiyecektim. Biz 4 arkadaştık; Louis, Mary, Tina ve Ben.. Artık polise gitme vaktinin geldiği zamandı. Çünkü 4 arkadaştan 2 arkadaş kalmıştık. Oh Tanrım...
Polise gidip her şeyi anlattık. Bununla ilgileneceklerini söylediler. Ancak bir kaç gün sonra polislerden bir haber alamadık...
✹✹✹
15.09.2014
Geçen iki günde pek bir şey olmadı. Sonuçta iki arkadaştık ve Mary'de kalıyorduk. Çünkü annem 2 yıl önce vefat etmişti, babam ise.. Baba konusunu açmak istemiyorum. Ah benim ailem yoktu. Ailem olsa bunlar başıma gelmezdi. Annem varken onunla yemekler yapar, şarkılar söylerdik...
Yalnız bugün işler değişti. 14.09.2014'de yani dün gece uyuduktan sonra, Mary ve ben kendimizi Tina ve Louis'in mezarının başındayken bulduk. Saat tahminimce 4-5 saatleri arasındaydı, hava yeni yeni aydınlanıyordu. Kalkıp birbirimize baktık. Etrafımızda kimse yoktu. Yani öyle sanıyorduk. Sanki birisi bizi izliyor gibiydi. Sağ tarfımızda teller vardı. Solumuzda ise... Solumuzda o vardı. KÖTÜ RUH! Birden Mary'i bir şey ayaklarından tutup ormanın derinliklerine götürdü. Evet artık yalnızdım, ne yapacağımı bilmiyordum. Gözlerimi kapatıp annemi hatırlamak istedim. Onu hatırladıkça korkum geçer mutlu olurdum. Gözlerimi açtım. Annem beni dizine yatırmış saçlarımı okşuyordu, şarkılar söylüyordu. Çünkü artık ben de annemin yanındaydım...
YOU ARE READING
Korku Hikayeleri | 'Sıra Sizde!' | Sizlerle # 1
HorrorMerhaba sevgili Wattpad okuyucuları, ben Sedef. Bugün ilk defa sizlerin karşısında başımdan geçen veya dinleyip, okuduğum bazıları bana ait olan korkunç hikayeleri veya anıları paylaşacağım. Baştan söyleyeyim bu ilk olduğu için o kadar korkmanızı b...