Pity Party

9 1 0
                                    

O pět let dozadu...

Je 28. Dubna. Tedy Christy narozeniny. Dnes už dvanácté.
Jejich obývací pokoj nádherně vyzdobila a její matka upekla dort ještě předtím, než odjela do práce.
Už měla vše přichystané a čekala na kamarády. Přišli všichni, které pozvala, tedy pět dívek.
Program na oslavě byl ale nudný. Ona si to nechtěla přiznat, ale věděla to. Potom šla s její tenkrát nejlepší kamarádkou Daisy do jejího pokojíku, aby nafoukly balónky. Měly asi deset balónků a tak šly zpátky do pokoje, kde se oslava odehrávala.

Ale tam nikdo nebyl. Čepičky ležely na zemi, dárky byly pryč a stejně tak i její přátelé. Na stole ležel papírek s nápisem: ''S tímhle jdi k šípku. Jen jsme se tu nudili. Odešli jsme. Před chvílí jsi ještě měla kámoše, TEĎ UŽ NE.'' Začaly jí z očí téct slzy. ,,Promiň, Christo...'' řekla Daisy a otočila se k odchodu. Před dveřmi se ještě ohlédla na Christu, která se na ní dívala krvavýma očima. Vyjekla a utekla pryč. Christa začala brečet ještě víc, až začala výt.
Šla do kuchyně a vzala nůž, kterým poté propíchala všechny balónky.
Na dvě čepice napsala kus vzkazu, který našla na stole- na první ''Teď máš kamarády'' a na druhou ''Teď už NE!''. Druhou ještě vylepšila usměvavým smajlíkem, kterého napsala vlastními krvavými slzami. Čepičky si pověsila na culíky a vesele odhopsala do kuchyně
Celé tohle představení dokončila dortem. Svíčku sfoukla a sundala a dort rozřezala na tři kousky. Na židle posadila dva plyšové medvědy a sama si sedla na židli mezi ně. Oboum dala na talířek kus dortu a pak si jedem vzala sama. Snědla asi půlku dortu a pak ho položila. Smutně a naštvaně zaroveň se podívala na plyšáky, kteří měli dort celý. Vzala nůž a oba zapíchla do ''srdce''. Dorty shodila na zem a talíře se roztříštily. Odběhla do svého pokoje. Schoulela se do klubíčka v rohu a brečela. Ale za chvíli se při pláči začala hystericky smát.
Christy matka přišla domů. Když uviděla tu spoušť, naštvaně zavolala na Christu. Přišla blíž k jejímu pokoji a uslyšela smích. Vešla dovnitř a koukala se na Christu, která se smála a ignorovala jí. Když uviděla nůž v její ruce, cukla sebou. Jediná slova, která v tu chvíli dokázala vyslovit, byla: ,,Christo, kdepak máš kamarádky?'' Christa jí podala papírek, co našla na stole a na chvíli se přestala smát: ,,Odešli, a už nejsou mý kamarádky.'' řekla a ještě se naposledy uchechtla a potom obešla matku a odešla do kuchyně, kde jednomu medvědovi odpárala hlavu. ,,Kéž bych tohle mohla udělat i jim!''  Řekla vteřinu předtím, než se zhroutila na zem, protože vybrečela moc krve.

 ,,Kéž bych tohle mohla udělat i jim!''  Řekla vteřinu předtím, než se zhroutila na zem, protože vybrečela moc krve

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 19, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Bloody tearsKde žijí příběhy. Začni objevovat