_Wstęp _

687 36 7
                                    

Zacznę od tego, że challenge jest stworzony przez _Enjel_
A z racji, że lubię robić challenge to go zrobię ( ̄ω ̄)

Tak więc zasady :
1. Wpisz w google '' shoujo ai *twój nick na wattpadzie* i wstaw pierwsze zdjęcie które wyskoczy.
2. Oznacz osobę kochającą yuri.
3. Znajdź trzy najbardziej zboczone zdjęcia hentai yuri i je wstaw.
4. Stwórz krótki one shot do twojego ulubionego shipu yuri.
5. Znajdź pięć gifów z anime z twoim ulubionym shipem yuri.
6. Wstaw ulubiony mem yuri.
7. Znajdź z różnych anime dwie dziewczyny i nazwij ich ship np. Yuno z Mirai Nikki i Asuna z Sao, czyli Asuno.
8. Znajdź w google zboczone zdjęcie yuri i opisz krótko ich dialog.
(„ಡωಡ„)
9. Znajdź art z twoim najmniej ulubionym shipem.
10. Znajdź arty yuri:
-para neko
-para pokojówek
-para anioł diabeł
11. Znajdź arta yuri z anime yaoi.
12. Narysuj w paintcie lub innej aplikacji do rysowania art shipu, którego lubisz. (hehe moje to będzie masakra)
13. Zrecenzjuj jedno anime yuri jakie oglądałeś.
14. Opisz problem yuristki z jakim się borykasz.
15. Sparuj dwie główne bohaterki sławnych filmów i napisz, która z nich jest neko, a ktora tachi.
16. Wymyśl króciutki wierszyk o tym, że yuri jest piękne (nie musi się rymować).
17. Wpisz w google '' yuri shoujo ai ecchi'' i wstaw art, który jest twoim numerkiem z dziennknika, np. Jesli mam numer 4 to liczę w grafice google, który jest czwarty.
18. Wstaw art yuri, na którym jedna z dziewczyn jest podobna do ciebie.
19. Znajdź komiks yuri, w którym jest jeden z twoich ulubionych shipów.
20. Znajdź zdjęcie trójkątu yuri.

20 DAYS YURI TASKS CHALLENGE Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz