1.Dio- Kako je sve započelo

185 21 1
                                    

Ono kad znaš da si drugačiji od rođenja... Imam sestru, mlađu sestru točnije i potpuno smo drugačijeg karaktera. Ona ima pravi djevojački karakter u sebi. Voli se spremati, sređivati i šminkati, dok sam ja divljega duha. Oduvijek mi to govore. Imam životinjsku stranu i svjesna sam toga. Naime, ja sam "Therian" - čovjek sa duhom životinje. U mom slučaju duh vuka. Sa 10 sam počela istraživati o mjenjolicima te sam sad, sa 16, konačno spremna ubaciti malo magije u svoj život. Odlučila sam upotrijebit znanje predaka i izvest ritual. Nemojte me krivo shvatit, vjerujem u Boga, ali biti vuk je nešto što sam oduvijek maštala. Eto, nakon dva tjedna mučenja počelo se dešavati.

Bio je petak. Maya i ja smo išle na sat etike. Ne znam kakav bi to razred bio bez neke umišljene glupače koja je uvijek svakom loncu poklopac. Sjele smo u klupe te je zazvonilo za sat. Bila je tema izvanbračni odnosi i dali su oni uredu. Morali smo izrazit svoje mišljenje. Naravno, došao je i red na mene.

"Profesorice, to ovisi o uvjetima te ako se ljudi jako vole, ne vidim zašto ne bi mogli biti skupa."

"Lako je reč za malu kurvicu poput tebe Paula" - rekla je Bay.

"Ae začepi jer te niko ništa nije pitao." - odbrusila sam joj.

"Savjetujem ti da se ne razgovaraš tako sa mnom balavice!" - prokokodakala je Bay.

Na to sam pukla. Digla sam se, stala na  klupu te glasno zarežala. Malo mi je falilo da ne napadnem Bay no Maya me zaustavila.

"Paula, brzo, sakrij se...Tvoje oči!"
Maya je bila jedina koja je znala za moju vučju stranu.

"Profesorice, mogu li Paulu malo odvesti na svjež zrak?"

"Ajde, ali neka se ovakvo ponašanje ne ponovi" - rekla je mirnim glasom profa.

Maya me izvela na zrak kad sam osjetila udarac po licu.

"Ej! Zašto si me šupila?!" - zarežala sam.

"Izgubila si kontrolu, smiri se curo." - rekla je Maya zabrinuto.

Bile smo ispred škole sve do kraja sata. Zazvonilo je za odmor. Sljedeći sat sam imala sat razrednika.

"Danas vam dolaze dva brata u razred. Oboje su posvojeni pa se nemoj te čuditi ako se razlikuju." - rekla je raska. Što se mene tiče ona otkriva malo previše osobnih stvari al to je njen izbor. Ušla su dva pre zgodna dečka u razred. Nisam mogla ne primijetit dečka sa snježno bijelom kosom. Pokraj njega je stajao lik sa prodorno sivo-plavim očima i crnom kosom. Buljila sam tako da me Maya morala buditi iz transa. Bilo je nešto posebno u njima što me fasciniralo.

"Ovo su Rex i Lucifer. Od danas su u našem razredu." - rekla je razrednica.

Jesam li pogriješila?Where stories live. Discover now