Magia Runelor

1.1K 13 3
                                    

Magia runelor

Runele sunt simboluri care atunci cand sunt desenate, pictate, sculptate sau vizualizate, elibereaaza energii specifice. Ca atare, magia runelor este uimitor de simplu de practicat si astazi ea renaste.

In vremuri stravechi, runele erau scrijelite in coaja de mesteacan, in oase sau in lemn. Erau sculptate pe arme pentru a asigura lovituri precise, erau gravate pe cupe si pocale pentru prevenirea otravirilor si insemnate pe bunuri sau in casa pentru protectie.

Dar aceste figuri sunt inconjurate de multa confuzie.Unii considera ca runele in sine contin energii ascunse. La fel se spune si despre pentagrama sau alte simboluri magice. Se crede, de fapt, ca doar prin simpla desenare a runelor, magicianul elibereaaza energii supranaturale.

Nu este cazul. Runele sunt instrumente ale magiei. Puterea lor se afla in interiorul utilizatorului. Daca se intampla ca vecinul meu sa mazgaleasca pe un servetel o runa tamaduitoare si, mai tarziu, sa-l foloseasca ca sa-si stearga fruntea, nici o energie tamaduitoare nu-i va fi transferata, pur si simplu din cauza ca nu a pus nici una in runa.

Runele trebuie folosite cu energie pentru a fi eficiente din punct de vedere magic. Sculptate, pictate sau trasate - cu vizualizare si energie personala.

Modalitatile de utilizare a runelor sunt limitate doar de imaginatia voastra. De exemplu, daca o prietena ma roaga sa-i grabesc insanatosirea dupa o boala, pot desena o runa pe o bucata curata de hartie, dupa care sa ma asez in fata acesteia.

In timp ce ma concentrez la runa, vizualizez ca prietena mea este vindecata si cu o stare de sanatate buna. Apoi, dupa ridicarea energiei personale, ii voi trimite ei energia in forma runei. As vedea cum se angreneaza cu trupul prietenei mele, deblocand, linistind, vindecand.

Sau pot sculpta runa pe o bucata de lemn de cedru, vizualizand iarasi sanatatea perfecta, pentru ca apoi sa i-o dau prietenei mele sa o poarte.

Runele mai pot fi: modelate in mancare - cu energie 0 si apoi mancate pentru a readuce acea energie specifica inapoi in corp; marcate cu ulei pe o persoana si vizualizare; scrijeleste pe o lumanare care apoi este arsa pentru a-si elibera energiile; trasate sau vizualizate intr-un bazin sau in cada de baie inainte de a intra in ele.

Vraji,descantece,farmece si,ritualuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum