♡Rozdział 6♡

425 25 7
                                    

~Mabel~
Kiedy mnie Bill pocałował powiedział :
-Przepraszam .....twoje usta  mmo podkusiły ...i mają smak wiśni ,takiej słodkiej ....i ....przepraszam Że Cię oderzylem ......-powiedział patrząc na mnie
-Ja .....nie wiem co powiedzieć.....może pójdę się umyć .-powiedziałam
-Dobrze ,idź ,ale idę się kompać z tobą .
-COOOO? NIE NIGDY !
-A co woliż tortury niż normalny prysznic ?
-...N-no dobrze ///;-;/// .
Jak dotarliśmy do łaźni Bill mi otworzył drzwi
-Panie przodem -powiedział patząc na mnie i się uśmiechając .
-Dziękuję .-powiedziałam i odałam mu uśmiech .
Niestety ale Bill zaczął się rozbierać , aż został w czarnych bokserkach w trójkąty .
-A Ty się nie kąpiesz? -powiedział nie odwracając się do mnie przodem .
-T-tak już ....-powiedziałam zdejmując swoją bluzkę top-crop i moje spodnie z dziurami .Teraz byłam w czarnym staniku i koronkowymi (oczywiście czarnymi ) majtkami .Byłam całą czerwoną pobiera Bill zaczął ściągać swoje bokseki , ja ja swój stanik .Bill odwrócił się w moją stronę .
- No piękne masz persi , aż by się chciało je dotknąć -patrzal na mnie pragniącym wzrokiem- no a teraz zdejmij swoje majcioszki -powiedział oblizując swoje usta .Jak powiedział tak zrobiłam ....
-*Gwizd * no pięknie wyglądasz Gwiazdeczko ....choć tu ....

**********************************
Przepraszam że Polsat ale ........POLSAT🌞!....przepraszam że mnie nie było ,ale 😧 eh ....szkoła .No więc chwilowo wróciłam i zrobiłam dla was niespodziankę, no wiecie no ,będą ( może ) robić para para ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Papa mabilciaki ~

Papa mabilciaki ~

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

~Tęcza♡

Powruciłem~♡! {Mabill}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz