Bab5

26 0 0
                                    

" kenapa awak diam je dari tadi. Cepatlah kenalkan diri awak kat saya. Lepas awak kenalkan diri, giliran saya pula kenalkan diri saya kat awak ok? " pinta Adam. Agak menarik sebenarnya apabila berbual bersama orang yang pemalu ni. Adam juga gembira apabila pertemuannya dengan gadis isi telah diatur oleh 'bakal mak mertua' nya. " saya Aina nursyafika" terang aina. " nama je awak bagitau? Sedap nama awak. Ahaha okaylah okaylah. Takpe saya faham. Awak malu kan dengan saya? Yelah first time jumpa. Dating berdua macam ni. Saya pulak hensem. So, mesti awak malu kan? Ahaha okay okay. Saya gurau. Nama saya Adam Syafiq. Anak kpd Datuk Hanim. Saya kerja dengan papa saya je. Btw, u can call me Adam. Nak panggil syafiq boleh, tapi nanti saya konfius. Sebab jarang orang panggil saya syafiq ni. So takut kalau awk panggil syafiq, saya taknyahut pulak hehehe" terang Syafiq.
' Ya Allah hensemnya mamat ni. Dalam gambar nampak biasa je. Usya dari jauh haritu, takdelah hensem mana. Tapi bila dekat macam ni, berborak berdua macam ni, awak nampak hensem sangat. Oh my darling' kata Aina dalam hati.
Sorry guys kalau cerita ni bosan. Actually ini first time tau mengarang cerita cerita macam ni. U guys sabar ok. Nanti saya update😘

Playboy Paling SayangWhere stories live. Discover now