Malý 10 ročný Jungkook stojí pred oltárom a čaká kedy to skončí.
Povedal "Áno" a 12 ročný Taehyung mu zobral jeho prvý bozk.
Malý Jungkook bol sklamany zo svojich rodičou no šťastný z výberu.
Nezaslúžil si ignoráciu z ich strany.
No ako to už v mafianských rodinách ide.
Deti nemajú žiadnú moc, žiadné slovo...
Starší Teehyung z toho tiež bol nadšený... mladší sa mu páčil.
Či už jeho hnedé oči, plné peri, malý noštek, drobné telíčko, jeho hlások...
Na hostine mal Jungkookový a aj Taehyungoví rodičia preslou.
Starší Kooka chytil jemne za jeho malú rúčičku a dal mu na ňu detskú pusinku.
O trištvrtena dvanáctej sa Jungkook vytratil do svojej izbyčky.
Vedel že môže ísť spať až po dvanáctej na čo on je zviknutý už o šiestej spať, no teraz pozerá do blba svojho šatníku.
Taehyunga vystrašilo keď nevedel nájsť Jungkooka, no Kooková mama mu povedala že ho najde v jeho izbe.
Pomaly vyšlapával hore schodmi kde našiel spinkajúceho Jungkooka.
Dal si dolú sako z košelou, vyzul sa z topánok a stiahol gate.
Lahol si opatrne v trenkách vedľa Jungkooka, objal ho opatrne okolo pásu.
Jungkook neznášal keď ho niekto obímal, nemohol to zniesť... popravde neznášal žiadné dotiky na svojom tele...
no Taehyungové mu boli príjemné a hrejivé.Vedel že je to starší.
Ako?
Cítil jeho škoricovo-jablkovú vôňu.Otočil sa čelom k Taehyungovy a pritúlil sa k nemu čo najviac sa dalo.
The End flashback
~~~~~~~~~~~~
Teraz je Jungkookovy 20 rokou, má o trušku vypracovanejšie telo -nie tak ako v realite-, vyrástol do ešte vetšej krásy, mnohý mu vravia že vizerá ako zajačik.
~~~~~~~~~~~~
Jungkook
Ležím na postieľké, obýmam veľkého macíka a vyčkávam kedy po mňa príde môj princ na bielom koni. Áno vravým o Taehyungovy, keďže dnes má prísť.
Dal som si do uší slúchatka a počúval Halellujah od Panic! At The Disco. Milujem tú pieseň.
~~~~~~~~~~~~
Taehyung má 22 rokou, celkom dosť nabral na svalovej hmote -niečo podobné Jungkookovy v realite len silnejší-, tak isto nabral na kráse, narástli mu dlhé a rovné krásne havranie vlásky a začali mu vravieť V/Alien je mu to uplne jedno.
~~~~~~~~~~~~
Taehyung
Musím splniť jednú vážnu úlohu už dnes. Jungkookový rodičia aj z jeho malou roztomilou sestričkou nám nechali na týždeň celý dom pre seba a odyšli do ich letného sídla.
Pozorujem už pol hodinu tú krásu ležiacu na posteli. Čudné je že si ma ešte nevšimol. Podyšiel som k nemu, pohladil ho na líčko. Má jemnejšiu pleť než si pamätám. Má večšie svali. Je oveľa krajší. Vyzliekol som sa z kimona a ľahol si vedľa Jungkookieho.
Jungkook
Zacítil som na sebe teplučký a jemnučky dotik. Tá škoricovo-jablkova vôňa. Taehyung. Vytiaho som si slúchatka z uší a svojou rýchlosťou Taeho zvalil pod seba.
Bol to boh. Boh menom Kim Taehyung. Počas toho ako som mu prezeral tvár si dal ruky na moje boky.
Taehyung
Vedľa seba som ucítil prudký pohyb a ocitol sa pod Jungkookiem. Prezeral si mojú tvár tak ako aj ja tú jeho. Dal som mu ruky na boky a rýchlim pohybom vymenil naše pozície.
Vzdýchly sme keď sa naše penisi o seba otreli.
,,Máme úlohu od otcou ktorú dnes splníme... Si pripravený na hriešnú noc plnú vášne a lásky" povedal som mu svojim hrubím hlasom ktorým zvádzam ľudí. On len nemo prikývol.