spijt

524 12 8
                                    

Lief dagboek,

Ik zit nu in de auto op weg naar huis.

Wat was dat een toffe vakantie!

Een ding is super slecht...

IK HEB MET MICK GEZOEND!

Ik heb er heel veel spijt van maar

Het gebeurde zo plots!

En het komt toch niet uit,

Hij woont in Frankrijk....

Liefs kimmy

Wat mooi is hij!

Echt?

Nici, mijn bff is heel enthousiast,

Zij heeft soms wel 4 vriendjes te gelijk.

Ik doe dat niet, het was trouwens maar een kus.....

Ik heb er wel spijt van, ik heb trouwens al een vriendje, en niet zomaar eentje hoor,

De populairste jongen van de school! Alle meiden zijn jaloers, ook Kelly en betty ( de populaire chiques van de school) . Ja, ik en Liam zijn HET koppel!

Daarom durf ik hem ook niets te zeggen van die kus!

Lola, Nici en tereza zeggen dat ik het moet zeggen maar stel dat hij het uitmaakt!

Mijn mobieltje trilt enkele keren...

Gauw kijk ik...wauw 3 berichten in 5 seconden!

Hou van je!

Xxx je Liam

Hate you 4ever.....

Grrrr...Kevin

Je moet me niet jaloers

Maken hoor, met Liam

Liam is mijn ex en ik wil

Hem terug en hij mij!

Geen X Kelly

Lippenstiftzoen voor Liam

Eerste sms is zo cute!

Tweede sms is van Kevin....

Hij haat me denk ik, hij gaat ook verdacht veel om met Kelly en betty

Geen wonder dus dat hij zo gemeen tegen me doet!

En de derde is van kelly , zij haat me pas, gewoon omdat ze Liam terug wil!

Pech hoor, Liam is van mij!

De volgende dag....

Haai, mijn drie bffs komen bij mij..

Is het erg?wat erg? Terwijl ik dat vroeg kwam

Kelly erbij!ddddaag kelly zei ik zo vrolijk mogelijk,,,....

Ja sorry maar ze komt zaterdag naar men slaapfeestje en we wouden wat plannen.

Het geeft toch niet he, je kan niet heb je ge zegt en dus zei mijn moeder dat ik eens iemand anders moest uitnodigen dus ....Kelly!

Na 2 weken.....

het slaapfeest bij tereza is geweest,

En ik ben nog steeds 100 procent verliefd op mijn liam!

Als ik op het schoolplein aankom loopt kelly weer bij mijn vriendinnen.

Ze lijken wel beste vriendinnen! Oh, daar komt liam, met bijna de hele school achterhem! Als ik dichter sta zie ik dat hij woest is!

Wat is er cutie? Cutie? Noem je Nick ook zo?

Hie weet hij over nick? Wat?

Alleen mijn vriendinnen wisten ervan! Ik word helemaal rood.Heel de school kijkt naar mijn afgang. Ik kijg tranen in mijn ogen. Maar ik hou van je! Ik niet van jou, ik vind het raar dat ik dat ooit deed! Nu lukt het niet meer, ik kan mijn tranen noet meer tegenhouden. Ze tromen eruit! Het is voorbij met mij en nick! Het is uit!

Ik kijk naar mijn vriendinnen. Zij slikken, behalve kelly zij slaat overdreven haar hand voor haar open mond. Mijn vriendinnen staan niet echt achter me, lola bijt op haar lip,nici kijkt naar de grond en tereza speelt met een haarlok.

Ik heb niemand meer als ik naar de toiletten loop hoor ik iedereen roddelen over mij.

Ik ga naar de gang waar echt niemand komt en ga in een hoekje achterveen vuilbak zitten. Ik huil totdat men mascara uitloopt. Ik hoor enkele stemmen.

Hier hoeveel wou je? Wel, 5 euro voor het te zeggen aan liam, en 1 euro aan de haat-smsn voor kimmy en dan nog 4 euro fooi. Hier, je krijgt er nog 10 euro bij! Aah goed gezind? Tuurlijk, liam is nu terug van mij en ik heb nieuwe vriendinnen,.

Zorg maar dat ze jouw geheimen niet doorvertellen zoals ze dat gedaan hebben met die van kimmy. Ja, dat was best gemakkelijk, een paar modetips en een manicure en verkocht, het hele verhaal van Mick! Liam is van miiiiiijjjjjjj! Als het stil is sta ik recht,

Die stemmen waren kelly en kevin, 100 procent zeker, hoe durven ze!

Jij! Ja jij, kelly! Vals kreng dat je bent!

En jij ook kevin, je zo laten omkopen.

Iedereen komt rond ons staan.

Kelly zegt vlug, dit meisje hier heeft haar vriendje bedrogen.

Ah gaan we het zo spelen, wel dit meisje hier ( ik wijs dus naar kelly) heeft mijn vriendinnen overgehaalt om geheimen te vertellen, kevin omgekocht om mijn geheim van nick te vertellen aan liam en weet je waarom? Omdat ze liam wou!

Nu komt liam er ook bij staan. Wel liam, ok dat je het uitmaakt met mij maar ga niet met kelly, je weet wie ze is. Kimmy, ik hou van je maar hoe hij het vertelde leek net zo erg, ik zag dat beeld van jullie, kussend voor me! Je moet weten dat het uitblijft tussen ons. Nadien ga ik naar mijn vriendinnen, daar staat kelly niet meer bij maar betty!

Grrr, dat meen je niet!

Meestal is het happy end!

Maar bij dit boek is dat niet zo!

Lief dagboek,

Ik heb spijt,

Van ,mijn kus met nick,

Spijt van geheimen te vertellen

Aan mijn vriendinnen,

Spijt

Dat was het dan, commentaar mag altijd,

En misschien komt er een vervolg

Ps" ik heb het verhaal een beetje van het boek piercings en parels, zeker :-) lezen!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 04, 2012 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

spijtWhere stories live. Discover now