Mergeam liniștită pe holul școlii . Grămadă de cărți din biblioteca mă făcea să cred că turnul acesta mă acoperă . Mă ciocnesc de cineva și cărțile îmi cad pe jos . Pun mâna pe carte , dar o mână mă acompaniază. Ridic privirea și văd un băiat blond , cu ochii negri și o masă musculara frumoasă.
Obrajii îmi iau foc și el schițează un zâmbet . Mă ajuta sa imi iau cărțile apoi își cere iertare. Înainte să plece mi-a băgat un bilet în buzunar. Iau biletul și îl citesc....
Îmi pare rău pentru mai devreme !! Sper că ne putem întâlni în parc în seara aceasta , doar ca prieteni! Numărul meu de telefon este 07******** !!
Cu drag , Subaru....Oh, super , crush-ul meu vrea sa ne întâlnim. Oh , am uitat să mă prezint . Mă numesc Yuy , am 17 ani , părul brunet și ochii verzi. Ajung acasă și încep să mă îmbarc.
Îmi iau un pulover negru, niște blugi albastru închis și niște teniși albi . Îmi îndrept părul cu placa și cobor jos . Ajung în parc și îl observ pe el care stătea pe o bancă. Mă așez lângă el , iar acesta schițează un zâmbet, ah , ce zâmbete de milioane.
Subaru : - Ce faci?
Eu : - Bine , tu ?
Subaru : - Bine !!
Eu : - Ok ....
Subaru : - Haide !!Am plecat cu Subaru și am ajuns la umbra unui stejar bătrân. Jos era o pătură și alte lucruri pentru un picnic. Începem sa povestim și sa mâncăm. La final , când era deja nouă seara , am luat un lampion și l-am lansat împreună!
Când ajung acasă , merg în camera mea și imi fac un duș. Îmi iau o pereche de pantaloni scurți negri si o bustieră albă . Mă demachiez și mă pun în pat . Setez alarma și dusă am fost .....
Hei,am început aceasta carte și sper sa va placă! Nu e cine știe ce dragoste dar na' .... O zi frumoasă! :) ♡♡
#Anonimă
CITEȘTI
Doar eu și el
RomanceÎn poveste este vorba despre doi adolescenți care sunt îndrăgostiți . Niciodată nu au spus ce simt unul pentru celălalt . Totuși ei se emoționează atunci când sunt împreună.