*pentru conversații normale și telefonice voi folosi scrisul îngroșat.
*pentru conversații prin mesaje voi folosi scrisul îngroșat pentru nume, iar pentru replici scrisul înclinat.
*pentru descriere voi folosii scrisul normal./////////
Mama, eu am plecat! Strig eu ieșind pe ușa
Ies pe alee și ascult muzica, când deodată primesc un mesaj.
Anonim: Bună iubire.
AmandaAma: Cine ești?
Anonim: Fata în nici un caz nu sunt.
AmandaAma: Ești cumva pedofil?
Anonim: Nu cred ca poți sa fi pedofil la 19 ani.
AmandaAma: Și de unde știu ca ai 19 ani?!
Anonim: Pai trebuie sa mă crezi iubire. Pentru o relație trebuie încredere.
AmandaAma: Nu îmi mai spune așa. Nu sunt iubita ta și nu suntem într-o relație.
Anonim: Încă! Dar se va întâmpla cât de curând!
AmandaAma: Și dacă nu se ca întâmpla?!
Anonim: Îți garantez ca o sa se întâmple. App, colantii aia strâmți îti fac fundul și mai sexy decât e deja.
AmandaAma: Poftim?! Mă urmărești cumva?!
Anonim: Nu te urmăresc. Merg spre liceu. Și app, fundul tău mă excită la nebunie.
AmandaAma: Dar eu nu te văd. Și cum poți fi așa de nesimțit?
Anonim: Pai nu trebuie. Și nu sunt nesimțit. Ce nu am voie sa îmi laud iubita?!
AmandaAma: Ști ceva? Nu mai am timp de vorbit. Trebuie sa trec pe la o prietena sa mergem împreună la liceu.
Anonim: Bine iubire. Pa, te iubesc! Ne vedem la școală. Adică te văd la școală.
AmandaAma: Pa.