Chapter 20-Mianhae..

410 40 4
                                    

Sediakan tisu ye 😂😅 Banyak sad ni 😂 Tapi tak tahulah korang menangis ke tak 😭 Bagi author,sedihlah jugak walaupun sendiri yang buat 😭😭

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sediakan tisu ye 😂😅 Banyak sad ni 😂 Tapi tak tahulah korang menangis ke tak 😭 Bagi author,sedihlah jugak walaupun sendiri yang buat 😭😭

En Beom: Hyesun?

Hyesun: Appa?

En Beom: Kenapa ni?

Aku datang ke arahnya lalu memeluknya. Aku menangis di atas bahunya.. Air mataku tak berhenti-henti turun

Hyesun: Saya jumpa dia appa,Taehyung. Saya cuma harapkan yang saya tak jumpa dia tapi kenapa? Kenapa saya masih jumpa dia. Saya cuba untuk jauhkan diri saya dari dia. Saya tak sanggup tengok muka dia lagi.

Appa mengeluh lalu mengusap rambutku

En Beom: Kweanchana,dia dah berubah. Dia dah jadi baik. Dia takkan pukul kamu dah. Percayalah apa yang appa katakan ni. Apa kata kamu bagi dia satu peluang?

Hyesun: Patut ke orang yang tak guna macam dia kena bagi peluang?

En Beom: Hyesun,tak baik cakap macam tu. Dia masih suami kamu. Suami kamu yang sah. Oh? Nanti.. Appa nak ambik barang jap. Kamu tunggu sini.

Appa pergi ke biliknya. Aku menuju ke arah dapur. Aku mengelap air mataku

Hyesun: Dia masih nampak sama. Mata dia,hidung dia,mulut dia,muka dia tapi betul ke peragai dia dah berubah atau dia masih sama?

En Beom: Hyesun ni surat untuk kamu

Appa memberi aku surat

Aku mengerutkan dahiku

Hyesun: Apa ni appa?

En Beom: Kamu bacalah.. Taehyung,dia kasi appa. Dia kata kamu balik dalam masa setahun tapi dia tunggu2 kamu tak balik lagi. Dia risau,dia suruh appa kasi ni kat kamu lepas kamu dah sampai rumah. Jadi bacalah

Aku ambil dari tanganya dan menuju ke ruang tamu lalu melabuhkan punggungku atas sofa..

''Park Hyesun,saya tahu saya salah. Saya nak kata saya mintak maaf sebab dera awak. Saya buat semua ni untuk Sun Hee supaya saya dapat kahwin dengan dia kalau saya buat macam ni tapi hakikatnya. Saya salah.. Saya silap,orang yang saya cinta. Tinggalkan saya dengan lelaki lain. Sekarang orang yang cintakan saya pula yang menghilang. Kalau awak baca ni. Saya harap awak bagi saya satu peluang untuk tebus semua ni. Saya takkan sia-siakan peluang yang awak kasi Hyesun. Saya akan tunjuk kasih sayang saya terhadap awak. Sebenarnya,saya dah jatuh cinta dengan awak masa kita terjumpa secara tak sengaja. Awak tangkap gambar saya masa saya nak date dengan Sun Hee. Awak jadi kawan baik saya. Awak jadi peneman untuk saya ceritakan hal-hal masalah saya. Thanks masa awak pujuk saya supaya tak sedih yang saya kena kahwin paksa. Rupa-rupanya awaklah orangnya. Saya mula benci bila kita kena bersama. Dari situlah saya mula berfikir,saya kena buat awak benci saya. Sebenarnya,saya tak benci awak tapi saya benci diri saya sendiri. Saya bodoh,bengong! Saya gilakan Sun Hee daripada awak! Tapi saya tak tahu kenapa saya ni bodoh kejar orang yang tak cintakan saya. Please,balik rumah dan kita bincangkan hal ni. Saya boleh bagi masa untuk awak berfikir. Saya harap awak faham. Saya rindu awak sangat and mianhae,lagi satu. Betul kata appa. Dia patut kahwinkan kita sebab kita memang ditakdir untuk bersama. Saya dapat rasakan awak memang orang yang saya tunggu-tunggu selama ni. Ye,memang awak jodoh saya. Fikirkan ye Hyesun? Fikir keluarga kita,masa depan kita. Mianhae,saranghae from Kim Taehyung''

[COMPLETE] Benci Jadi Suka / 증오가 너무 좋아 Where stories live. Discover now