Justin:
Počujem, ako mi niekto zaklope na dvere. Nič nepoviem, len ďalej ticho ležím a pozerám sa na strop.
Počujem, ako sa otvoria dvere, ale ani sa nepohnem. Až keď si vedľa mňa niekto sadne, zistím, kto to je. Scooter. Aj naďalej pozerám do stropu a ignorujem jeho príchod.
„Justin, môžeš ma aspoň na chvíľu počúvať?" zatrasie mnou, ale ja sa ani nepohnem.
„Rozprával som sa s Arianou," povie. Hneď sa chcem posadiť a spýtať sa ho na všetko, o čom sa rozprávali, ale vtedy si uvedomím, že si to možno celé vymyslel, a tak ďalej nehybne ležím.
„Ona ťa miluje. Nikdy neprestala. Všetko mi vysvetlila. Počula nás, ako sme sa vtedy rozprávali o tom, že ak budete spolu aj naďalej, tak ti to zničí kariéru. Preto sa s tebou rozišla, nechcela ti zničiť kariéru."
„Keď ma tak miluje, prečo sa so mnou rozišla? Moja kariéra jej môže byť ukradnutá," poviem zachrípnutým hlasom.
„Ty si to ešte nepochopil? Toto je pravá láska. Pravá láska je to, že aj napriek tomu, ako veľmi ťa miluje, ťa nechala len preto, aby si mohol pokračovať v tom, čo ťa baví. V spievaní. Vie, že to je to, čo miluješ a uvedomuje si, ako veľmi si musel pracovať na tom, aby si sa dostal tam, kde teraz si. Chcela, aby si bol šťastný. Ani si nevieš predstaviť, ako veľmi sa trápila, keď som jej povedal, čo je s tebou."
„Hovoríš mi teraz pravdu?"
„Úplnú. Nemám dôvod ti v tomto klamať. Nikdy som nevidel silnejšie puto, ako je medzi vami dvoma. Ste schopní zničiť sami seba len pre to, aby ten druhý bol šťastný. Toto je pravá láska," dopovie Scooter a ja cítim, ako ma zaplaví šťastie.
„Musím ísť za Arianou."
—
•Tak, čo na to hovoríte? 😄
•Ako sa vám páčila časť? ☺️Love you all♡
Votes&Comments©christiemccann
YOU ARE READING
Thinking About You ✔️
Fanfiction❝Viem, že som len jedna z milióna, ale aj tak ti chcem povedať, že si pre mňa všetkým.❞ Story by: ©christiemccann Cover by: ©sunnygraphic