Dianey zat op een stoel op haar telefoon een spelletje te spelen maar toen kwam Mats haar vragen om te dansen. Dianey zei:'Ja' en liep met Mats de dansvloer op en begon te dansen. Toen hoorden Dianey in een keer Julien roepen: 'en nu de finale'. Iedereen mompelde iets Julien deed een Shuffle Dance mix opzetten en kwam naar mij toe lopen. 'Dianey kan je ff met mij mee lopen en Amelia ook'. Ik en Amelia liepen achter Julien aan. Julien bracht ons naar buiten en zei:' kijk meiden daar is het huis van die stomme Nydan'. 'Ik heb gehoord dat de hele Loser Club nu daar is kom we gaan ff een bezoekje nemen'. Dianey en Amelia keken elkaar aan. Ze hadden allebei een zacht en verliefd gevoel toen ze bij Nydan's huis stonden. Toen deed Nydan en Jack open. Dianey en Amelia waren verwondert ze bloosde allebei. 'Hey stomme rot Losers wat doen jullie? 'Oh hoi Julien leuk om je ook weer eens te zien' riep Bill. Julien keek over Nydan en Jack hun schouders. 'Oh h...hoi......B....Bill' zei Julien stotterend. Dianey vroeg of we naar binnen mochten en Nydan knikte ja. Toen Dianey , Amelia en Julien binnen waren keken ze allemaal naar de jongens. Het waren aleen maar jongens. Toen flopte Julien iets uit haar mond ' Komen jullie naar ons feest'. Julien sloeg haar hand voor haar mond. Dianey en Amelia Bloosde Julien zelf ook. Alle Jongens Zeiden: 'Ja '.
Hey dit is al het tweede deel 😱 ik ben bezig met andere delen en probeer elke dag een nieuw deel te publiceren ~ Dianey (de schrijver)
JE LEEST
Pretty Little Killers
Mystery / ThrillerIk Hoop Dat Jullie Dit Deel Cool Vinden ~ Dianey ( de schrijver)