Üdv, Szentlelkek!
Az alábbi borítót volt talán a legnehezebb létrehoznom, hiszen...
A borító egészét igazából a Boys Over Flowers című sorozat plakátjáról csórtam; én boldogabb lettem volna ezzel a felállással, mint az eredetivel, de ki tudja, nem láttam a doramát, az egészből csak Hyun Joong érdekelne - azonban ilyen hajjal nem nyerte el a tetszésemet ő sem, és amúgy sem az övé lesz a lentebb látható leányzó; elvileg.
Először Jaejoongie fejét vágtam le - és élveztem is -, majd helyeztem... *gyors utánajárás* Lee Min Ho arcának helyére... Wow, ő az a bozontos? Mikor legutoljára ránéztem, még jobban nézett ki...
Jaejoong után Hyun Joong arcocskáját töröltem ki a képből, és Yoochunéval helyettesítettem; szerintem ő sikerült a leghihetőbbre, nagyon köszönöm neki, hogy ilyen együttműködő volt...
Changmin pofikája Kim Joonét váltotta, azt hittem, hogy örökkévalóságig fogok keresgélni egy odailleszthető képet, de egészen hamar találtam egyet. Köszi, Chami!
Junsusut hagytam legutoljára, de nem azért, mert őt nem szeretem annyira, de valakinek utolsónak is kell lennie... és ő azt mondta, hogy szeret utolsó lenni. Van ilyen.
Végezetül egy minta akármivel fedtem a képet, hogy ne kelljen a színekkel vacakolnom; szerintem nem is lett ez olyan rossz.
Miután készen lettem a fentebb látható kép átalakításával, kerestem Yunhóról egy olyan fotót, ahol nem néz ki harmincévesnek - bocsi, de nem vagy fotogén -, és mikor találtam egyet, nagyon megörültem, és gyorsan fel is használtam.
A női kiszemeltem UEE lett, azaz Yoo Jin, mert akkoriban, mikor a borító készült, utáltam, és még most is utálom - akkoriban azért, mert hírbe hozták Jaejoong Yunhójával, most pedig azért, mert szerepet kapott Jaejoong nőjeként Jaejoong sorozatában... szóval a csaj az ősi ellenségem.
Vicceltem.
Vagy nem?! Szerencsétlent tényleg utálom, kis anorexiás gebe, pedig régen olyan szép volt xD
Ezt nem is én írtam...
YOU ARE READING
Borítóim
RandomMivel gyűlnek az alkotásaim (haha), gondoltam, veletek is megosztom őket, hiszen mostanában sok menő "fényképalbumot" láttam ezen az oldalon, hátha. Remélem, nektek is tetszeni fognak a borítók, nem csak a barátaimnak (elfogultak...)!