inanilmayan bir deli

37 1 0
                                    

Kimsenin inanmadigi varolmayan bir deli sanki hayati disardan seyrediyor onu kimsenin gormedigini saniyor pusmus bir sokak lambasini yanina insanlara garipsenerek farkli bir canliymiscasina inceliyor.Herkes ona deli diyor ama kimseye aldiris etmiyo o deli degilde ona bakanlari deli saniyo.Herkesi seyrediyo sanki birkac seyi idrak etmeye birsey bulmaya calisiyo.Baska bir dunyadan geldigini ida ediyi bizi beynine kaydediyo bir kamera gibi her insani kaydediyo belki isimlerini bilmiyo ama simalarini beynine ciziyo.Hepimizin yok olup gidecegimizi soyluyo sadece o kalacakmis gibi davariyo.Hic bise yapmadan duruyo kime ne dese gerceklesiyo ara sira deli akilisi diyolar ama bence deli degil inanilmayanbir deli sadece ara sira konusuyo yemek yemiyo galiba uyubuyoda insan degilmi gercekten baska bir dunyadanmi geldi uzaylimi bizlerin beyninimi yiyecek yada birseylerimi ogreniyo kimseyi taklitte etmiyo kendi kendine her gun sokaktan sokaga geziyo hatta gecenlerde az ilerdeki sokakta beni o gonderdi diyip durmus bizimkilere kim dediklerinde o gonderdi vari yok eden yoku yaradan demis bu cumlesi hala akillarda ne demek istedi ki acaba gercekten delirmismi yada bize gore farkli birisimi bilemedik akil karistiran birsey buda.
                                  GÖLGE...

GÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin