...

2 0 0
                                    

  Ruhu içinden sökülmüş bir beden yaptığı bütün işleri yapması gerektiği için yapıyordu. Bu nedenle sadece bir amaç için bütün bu olanlara göğüs geriyordu.  DNA'larimiz birbirinden tamamen farklı bile olsa benim icin öz kardeşten daha değerli olan Su'nun intikamını almam gerekiyordu. Gereksiz ve saçma olan hayatımda yapacağım son şey bu olsa bile bunu yapacaktım. Kaybedecek bir şeyimin kalmadığını hissediyordum. Kahvemi bitirdikten sonra odama geri dönüp dolabımın aynasından kendime baktım. Her zamanki gibi solgun görünüyordum. Bu ozelligim diğer insanların arasına karışmamda ufak tefek sıkıntılara neden olsa da çok da ayak bağı olmuyordu. Yaklaşık 183 yıldır dünya üzerinde bulunduğum gerçeği göz önünde bulundurulursa hissetmediğim hiçbir duygu kalmamıştı. Biyolojik olarak vücudum bütün işlevlerini yerine getiriyor gibi gözükse bile ruhsal durumum için aynısını soylemek mümkün değildi. Düşüncelerimden sıyrılıp aynadaki yansimama tekrar goz gezdirmeye başladım. Kestane rengi saclarimin güzel bir bakıma ihtiyacı olduğu belli oluyordu. Saçlarımı  ellerimi kullanarak beni bugünlük idare edebilecek bir şekle sokmaya çalıştım. Olabilecek en güzel haline gelmiş saçlarım pek iç açıcı gözükmüyordu. İç çekerek üzerime üstünde beş köşeli yıldız olan ve belde biten siyah tişörtümü ve siyah kot pantolonumu giydim. Uğramam gereken kişiler vardı ve ben vakit kaybetmek istemiyordum.
 

   Yeni paylaştığım kısımları bir ön fragman olarak paylaşıyorum.  Bölümler yarından itibaren gelmeye başlayacak. Okuduğunuz için teşekkür ederim. 😊😋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 24, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PASİFİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin