Jako malá když mi byly asi tak 4 roky jsem byla notmální hubené dítě. Jenže když to je malý a rostomilý tak tomu furt něco chcete dávat . No a nejčastěji dítěti dáte čokoládu , protože tu mají rádi . No a když nevíte co udělat k obědu když u vás jsou vnoučata tak ty přeslazené palačinky .
No a takhle to šlo furt .
K snídani chleba s medem .
K obědu buchtičky s krémem.
K večři vdolečky. Hlavně aby to těm dětem chutnalo.
No a lidi se díví proč jsem byla tak oplácaná. Jenže já za to nemůžu, protože děti mají rádi sladké a nějaká postava mi byla úplně ukradená.
Vemte si, že by jste byli uráženi stejně jako já těď, jen kvůli nějakým špekům. To je absurdní!
Jako Jo říct někomu ,že mu smrdí z pusy to je OK nebo že má špinavé triko...ale proč sakra někoho urážet za to jaký je . Já taky nikomu nenadávám za to jak chodí nebo jak mluví. .....
Nicméně jsem už v tom "buřtíkovy" nechtěla být ani chvilku takže jsem se rozhodla s tím něco udělat. Jenže co?
Cvičení mi moc dlouho nevydrží ale je tu jedna možnost.
ANOREXIE!Ahoj,
Vím, že jsem říkala, že budu psát častěji, ale nějak mi to nevyšlo. Takže po měsíci to tady máte ! Moc se omlouvám . Doufám , že se vám to líbilo a můžete zítra nebo ještě dnes očekávat další díl.Loučí se s vámi sasapl. A u dalšího dílu zdar.
ČTEŠ
Ne já to nejsem !!!
SachbücherAhoj jsem Nela jsem trochu pri tele a lidi se mi smějí ze jsem taková... A když jsem s tim chtěla neco delat začali se mi smát a nazívat mě "anorektičkou"... A co hůř!