Final+1

1.4K 94 54
                                    


Tony esneyerek yerinden kalkacağı sırada oğlu Peter üzerine zıplayarak babasının yüzünü binlerce öpücüğe boğdu.Tony oğluna baktı ve ona sıkıca sarıldı,gözlerinden yaşlar geliyordu.

"Anlaşılan biri oğlunu çok özlemiş."

Duyduğu sesin sahibine şaşkınca baktı.

"B-bruce"

"Ne oldu Tony,iyi misin?"

Kafasını şaşkınca kaldırdı.

"E-evet sanırım."

O sırada Clint de lafa atladı.

"Dostum gerçekten baya güçlüsün.6 ay komada kaldıktan sonra bile hala karizmatik kalman baya şaşırtıcı."

"Ne komasından bahsediyorsunuz?"

"Hatırlamıyor musun? Bucky kurtarmak için girdiğin yer patlamıştı.Neyseki ikiniz de iyisiniz.Steve sen komadayken çöktü resmen.Aaa biz ona haber vermedik!"

Tony oğlunu koltuğa oturttuktan sonra hızlıca kalktı ve hızla Steve'i aramaya başladı.

Natasha ise arkasından gülümsüyordu.

Birkaç dakikalık bir arayıştan sonra kocasını kendi odasında buldu.Hızlıca koşarak koala misali ona sarıldı.

Steve tanıdık kokuyla birlikte arkasına döndü ve aylarca başında beklediği adamı kaslı kollarıyla sıkıca sardı.

"Seni özledim." dedi Steve ve o an Tony gördüğü kabusu unuttu.

"Ben de, seni seviyorum." Tony aylarca söylemek istediği tüm sözleri tek bir cümleye sığdırdı.

O sırada arkadan Steve'in en iyi arkadaşı Bucky geldi ve Tony'ye elini uzattı.

"Teşekkür ederim Tony.Benim hayatımı kurtardın,bunu herkes yapmazdı.Sen en iyi kahramansın."

Tony Bucky ile tokalaştı.

"Önemli değil ve evet haklısın ben en iyi kahramanım."

Steve kocasının eskisi gibi karşısına gelmesinden memnundu.

Ve son...

Letters To My Ex ~ StonyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin