capitolul 2

7 2 0
                                    

Dimineața îl văd în fața mea pe Adrian.
A:Bună dimineața Eliza.
E:Nici un bună dimineața.Ce cauți aici?
A: M-am găndit să te însoțesc pănă școală ca să fiu un băiat bun.
E: Ok. Dar de unde ști unde stau?
A:Ieri  după ce m-am dus de lăngă tine am întălnito pe Alice și am întrebato unde stai.
E:Și cum ai intrat?
A:Am venit în fața casei tale cănd au ieșit părinți tăi cu mașina din curte apoi am mers în casă.
E:Bine că acum știu ce sa întămplat. Așa că fă pași din camera mea și așteaptămă pănă ce mă îmbrac.

După ce iese Adrian din camera mea măduc la baie fac un duș apoi mă înbrac într-un trening negru NY și o bască neagră tot NY cu o pereche de teniși albi.
Cobor jos și îmi i-au o ombletă din  frigider  și mănanc. După ce mănanc curăț farfuria și o pun la loc.Ies afară unde mă aștepta Adrian.
A:Haide Eliza trebuie să vină si Andrei.
E:Dar cine este Andrei?
A:El este fratele meu .Uite chiar acum a venit .
Îmi întorc capul și văd un AUDI A4 negru din mașină iese Andrei.
A: Andrei ea este Eliza. Eliza el este Andrei.
E: Încăntată de cunoștința .
Andrei: Încăntat de cunoștință . Dute în mașină Eliza .
Mă îndrept spre mașină și intru în spate .Pe scaunul de lăngă mine o văd pe Alice.
E: Ce cauți aici Alice.
A: Păi am uitat sa îți spun că sunt înpreună cu Andrei.
E:  Super asta mai lipsea și în dimineața asta.
A: Fi fericită că nu cred că o să fie așa de rea ziua asta pre cum a început.
E: Ok . Dar cănd ajungem în clasă să nu mă bați la cap.
După ce am ajuns la școală  o văd pe Nicol fosta prietenă a lui Adrian. Cănd ne vede  pe mine și pe Adrian că mergem și povestim împreună face o față de parcă a măncat ceva  iute picant.
A: Bună dimineața Nicol . Ea este Eliza prietena mea .
E: Încăntată de cunoștință .spun eu lăsănd un zămbet micuț.
N: Încăntată de cunoștință.spuse Nicol cu fața mai explodănd de ură.
După ce trece de noi lasă un parfum de babă.
E: De ce ai spus ca sunt prietena ta?
A: Ești prietena mea  dar nu iubită.
E: Ok. Dar să nu te văd că întreci masura.
Spun asta și apoi mă duc în clasă. Avănd prima oră mate mă duc în bancă și repet pentru testul de o oră.
În pauză mă duc spre dulap fericită  pentru că am știut la test. Mă uit pe oral si văd că mai am romănă, muzică și desen.La ora de romănă a fost o lecție scurtă dar grea.
În pauză mă duc în curte și mă pun pe o bancă apoi apoi înfulec cu poftă din pachetul de măncare. După ce se sună mă duc în clasă . La muzică am ascultat Mica serenadă și am scris notele muzicale. În pauză uitam la băieți cum jucau fotbal. Dintr-o dată un băiat a dat cu mingea în mine și am căzut pe iarbă.
Cănd mă vede Adrian pe jos vine la mine și ma ridică de jos.
A: Ești bine Eliza.
E: Da doar m-am murdărit puțin.
A: Cine a dat în tine ?
E: Băiatul acela care rade.
Adrian se îndrepta spre el să îi zică ceva rău dar nu apuca ca se sună.
Mergem toți din clasa mea în sala de desen și ne punem fiecare în fața unei pănze și pictăm.
Cănd să mergem acasă nea dus Andrei acasă așa că a rămas Alice la mine .După ce ajungem acasă deschid ușa și văd că părinții mei nu au ajuns .Așa că iau o porție mare de ombletă din frigider și măncăm amandouă .După ce măncăm mergem sus în camera mea și povestim.
E: Păi zimi Alice cum lai cunoscut pe Andrei.
A: Cum să îți zic.Era vara asta cănd m-am dus la pișcină.Am trecut pe lăngă pișcina mare și am alunecat. Și ști bine că eu nu știu bine să înot așa că m-am zbătut ca peștele pe mal ca să răman la suprafață. Cănd ma văzut Andrei cum mă zbat a sărit după mine și ma adus la  suprafață apoi cand mi-am revenit din șoc l-am văzut și din acel moment a fost dragoste la prima vedere.Și după ne-am dus la un suc și am povestit.
E:Dar din vară nu ai putut să îi spui la  prietena ta cea bună că ai iubit?
A: Nu am avut curaj să îți spun.Dar între tine și Adrian este ceva ?
E: Pot să zic că îl iubesc un pic după gestul de dimineață și cel de la școală.
A: Chiar a fost frumos din partea lui. Toate fetele au murit de gelozie în felul în care tea ajutat.Cred că și el te place.
E: Într-o bună zi o să îl accept in viața
mea.
A: Ok .Dar mă anunți și pe mine cănd îl accepți în viața ta.
E: Normal că tu o să fi prima persoană pe care o anunț.
A: Bine Eliza ne vedem măine la școală . Pa.
E: Bine .Pa.
După ce închid ușa mă sună mama.

Convorbire telefonică

M: Ce faci Eliza.
E: Bine acum mă pun la lecți.Dar voi cănd veniți?
M: Maine dimineață suntem acasă.
E: Bine.Pa.
M: Pa. Noapte bună.

Convorbire telefonică încheiată

Închid telefonul și îmi fac lecțiile. După ce am terminat de scris mă duc la un duș.Cănd ies îmi usuc părul îmi iau pijamaua de panda apoi fac ghiozdanul și pun ceasul sa sune dimineața. Cobor jos să mănanc ceva apoi spăl vasele după care mă duc sus să mă spăl pe dinți. Mă duc în camera mea și mă srunc în pat apoi ma învălesc cu pătura.

SPER CĂ VA PLĂCUT CAPITOLUL.
                   VĂ PUP......                      

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 26, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

iubire interzisaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum