Buna , eu sunt Alina , am 18 ani . Am ochii albastrii si parul saten , aa da si dragostea mi se pare o treaba urata . Mai multe o sa aflati pe parcurs.
Telefonul suna cu disperare , era alarma ce nu imi dadea pace . Ma ridic , inchid telefonul si ma pun la loc , in cateva momente intra mama in camera si ma pune sa ma trezesc ca am scoala . Momentul acela cretin cand vrei sa dormi si scoala nu te lasa , il stiti si voi nu ?
Adormita , ma duc la baie ma spal sa reusesc cumva sa ma trezesc. Ma fac la par , imi iau repede o pereche de blugi pe mine si o bluza alba. Imi iau geanta si fug pe scari , pentru ca iar sunt in intarziere .
Ajung intr-un sfarsit la liceu . Intru in clasa aia imensa ce nu mai vruiam sa o vad vreodata. Insa trebuia sa mai astept ca timpul sa treca , deoarece scoala doar ce incepuse si eu nu mai aveam chef de ea. Intra profa , si spre norocul meu ma si asculta . Dupa ce ma intreaba toate porcariile de care nu aveam habar , imi da un 7 si ma pun jos.
Maria: Bravo! Ai luat saptele ! Esti tare!
Eu : Da! si ma bufneste rasul.
Dupa ce clopotelul suna , ies impreuna cu Maria afara in spatele scolii . Un tip nou isi facuse aparitia pe acolo . Un golan inalt , cu parul saten si ochii albastrii .Se da un smecheras , ca trage dintr-o tigara . Din cate auzisem era nou in cartier si in scoala . Era genul de baiat rau care iti fura inima , insa mie mi se parea doar un baiat.
Clopotelul ala cretin iar sunase de intrare . Orele treceau atat de greu incat mi se parea ca timpul isi bate joc de mine . E grea viata de liceean , dar era vineri spre norocul meu si scapam doua zile de calvarul scolii.
Seara Maria ma invita la o iesire in club ,nici nu am stat pe ganduri si i-am zis ca ma duc . Nu ratez astfel de oportunitati . Imi iau o rochita scurta . neagra si mulata ce imi scotea formele in evidenta , imi geaca si pornesc catre Maria. Ajunse in club , ne asezam la o masa .In spatele nostru , statea aceasi smecheras , pe care il vazusem in spatele scolii. Purta o pereche de blugi negri si o bluza maro ce se vedea foarte putin din cauza gecii .
M-am dus sa dansez , cand fara sa vreau am dat peste el . Mi-a picat fata cand l-am vazut. Mi-am cerut scuze si mi-am intors privirea.
El: Hei , daca tot ne-am intersectat nu vrei sa dansezi cu mine?
-Nici nu ne cunoastem.
-Asta nu e nicio problema , eu sunt Alex , incantat .Dansezi cu mine?
-Alina .Bine , fie o sa dansez cu tine.
Si brusc Dj-ul a pus o melodie lenta. De ce tocmai atunci nu stiu ?! Soarta isi cam batea joc de mine.M-a cuprins usor in brate , s-a aplecat si mi-a soptit la ureche :
-Arati minunat.
- Multumesc. nici tu nu arati rau.
Ii simteam din ce in ce mai mult respiratia calda si ii auzeam inima cum batea foarte alert . Nu stiu cum mi-am intors privirea si i-am vazut ochii albastrii ce in lumina difuza straluceau . Pentru cateva secunde am ramas blocata in privirea aceea calda .Mi se parea ca toata reputatia proasta de o avea disparuse si brusc devenise un baiat bun. Muzica insa s-a oprit si magia s-a spulberat.
-Mersi pentru dans, vrei sa vii la masa noastra ?
-Da.
Si brusc m-am trezit in mijlocul a cinci baieti ce ma priveau atenti , incercand sa socializeze cu mine . Maria apare si ea intr-un final si imi zice ca ea pleaca. Atunci mi-am luat geanta si le-am spus la revedere baietiilor si am urmat-o. Alex ma prinde de mana si imi sopteste :
-Ai grija de tine! Apoi imi da drumul.
Luam un taxi si plecam amandoua acasa.A da , am uitat sa va spun ca stau in acelasi bloc cu Maria. Am ajuns acasa obosita si m-am aruncat in pat , insa nu puteam sa imi iau privirea de la Luna ce se zarea pe cer .Imi reveneau obsesiv in minte imaginiile cu mine si cu el cand dansam , daca nu m-as cunoaste as zice ca m-am indragostit , acest lucru fiind imposibil deoarece nu mai tinusem la un baiat de foarte mult timp . Stiti si voi ca dupa prima desparitre si prima dragoste cu greu treci peste.Desi asta s-a intamplat acum mult timp si am trecut peste , nu avea cum sa ma fi indragostit. Stiu ca intr-un final am reusit sa adorm . A doua zi m-am trezit la 2 , imi era dor de clipele astea deoarece imi audceau aminte de vara. Afara era ceva vara-toamna , nu puteai deslusi nici sa te imbraci subtire si nici gros nu puteai , o aiureala completa. Am plecat la cumparaturi , si cum am eu norocul s-a pus ploaia . Multumesc , soarta ! Iar ai grija de mine !
Cand credeam ca nimic nu poate fi mai rau , s-a pus si vantul , din nou mii de multumiri destinului! Brusc observ ca am o umbrela deasupra capului , imi ridic usor privirea si vad un zambet cald ce imi era adresat. Era Alex si avea o umbrela , slava Domnului ! Ma ia usor langa el si vede ca tremur de frig, imi da umbrela si imediat isi da geaca jos. Mi-o pune usor peste umeri si ma strange in brate.
-Ai inghetat!
-Da , nu e vina mea ci a vremii!
- Stai cuminte aici ! Unde mergi?
-Acasa , mi-a pierit cheful de cumparaturi.
-Bine , atunci te duc eu !
Am inceput sa mergem spre blocul meu .Si a inceput sa imi povesteasca despre viata lui .Am aflat ca este orfan si ca locuieste cu matusa sa. Tatal sau fiind ucis cand era foarte mic si mama sa murind cand la nascut.Atunci multe lucruri s-au pus cap la cap , de aceea era un golan . In fata blocului , m-a luat in brate si mi-a soptit:
-Imi place cum iti sta cu geaca mea .Ar trebui sa o porti mai des .
-Multumesc.Si am inceput sa il privesc in ochi . Si-a aplecat usor capul si m-a sarutat. Am incremenit si un tremurat usor m-a curpins .Am ramas socata , s-a uitat la mine si mi-a zis ca ii pare rau si ca a fost un impuls , apoi a plecat .Am urcat repede scariile si am ajuns in camera mea , am inceput sa zambesc ca un copil indragostit si sa ma agit prin camera. Nu stiu cum am facut si am adormit ....
A doua zi de dimineata suna ceasul de nebun.
Am ajuns la scoala si am luat-o prin spatele scolii sperand sa il vad , si el era chiar acolo parca asteptandu-ma .
-Hei , ce faci ?
- Hei , pe aici tu ?
-La o tigara , vrei ? Si imi intinde tigara spre mine.
- Eu nu fumez.
-Hai , incearca , un fum si daca nu iti place te las in pace.
Iau tigara ,trag un fum si simt cum o senzatie ciudata ma cuprinde , imi placea . Si l-am tras si pe al doilea.
- Deci , am avut dreptate iti place.
-Da.
-Vezi vrei doar sa pari o fata cuminte , insa inauntrul tau esti o fata ce vrea adrenalina in viata ei. Nu e asa?
-Nu , ma intorc enervata si plec spre clasa.
-Hei , nu te supara stii ca am dreptate.Striga el in spatele meu.
Dupa ore ma astepta la poarta .
-Hei , imi pare rau . Nu am vrut sa sune chiar asa.
-Dar cum ai vrut sa sune?
- Imi place ca esti o fata cuminte, asta ma atrage la tine . Si da pur si simplu cred ca incep sa tin la tine.
-Tii la mine?! Raman eu socata .
-Da ! Si ma saruta.
Toti cei ce treceau pe langa se uitau socat , cum un golan ca el se saruta in fata portii cu mine .
Dupa acest moment socant pentru toata lumea , ma ia in brate si ma intreaba daca vreau sa fiu cu el intr-o relatie . Am aceptat , totusi era destul de simpatic si aveam nevoie de o schimbare in viata mea.
Astept pareriile voastre :)